در گزارش طب اصیل مطرح شد؛ اعزام ۹۰ درصد تیم درمانی هلال احمر به عراق

طب اصیل: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اظهار داشت: گروه دیگری از اعضای تیم درمانی هلال احمر امروز به عراق اعزام شده و ۹۰ درصد نیروهای درمانی در این کشور حاضر هستند.

محمد تقی حلی ساز، در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعزام ۹۰ درصد از اعضای تیم درمانی هلال احمر به عراق اطلاع داد و اظهار داشت: بخشی از اعضای تیم درمانی هلال احمر برای اربعین شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و نیروهای پشتیبان به عراق اعزام شده و امروز هم بخش دیگری از اعضای تیم به این کشور رفته اند.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۹۰ درصد اعضای تیم درمانی در پایگاه های درمانی هلال احمر در عراق مستقر هستند و تمامی داروهای مورد احتیاج به حجم ۱۶۰ تن هم فرستاده شده است.
حلی ساز با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی پایگاه های درمانی هلال احمر در مرزهای ایران و خاک عراق فعالیت خویش را شروع کرده اند، تصریح کرد: تمامی پایگاه ها آماده خدمت رسانی به زائرین هستند و تابحال هیچ مشکلی در روند خدمات وجود نداشته است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر خاطرنشان کرد: ۴ پایگاه درمانی در مرزهای کشور، ۷ پایگاه در راه نجف به کربلا، ۷ مرکز درمانی در شهر کربلا، ۵ مرکز درمانی در شهر نجف و ۳ مرکز در راه سید محمد، کاظمین و سامرا در حال خدمت رسانی به زائرین هستند و هر یک از هموطنان در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند به مراکز درمانی رجوع کنند.