جهانگیری: اوج تحریم ها بنزین صادر می نماییم

به گزارش طب اصیل معاون اول رئیس جمهوری کشورمان اظهار داشت: در اوج تحریم ها بنزین صادر می نماییم، نباید اجازه تفکر غلط در خصوص اثرگذاری فشارها و تحریم ها را بدهیم.

به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، اسحاق جهانگیری بامداد پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز دوم بیمارستان فاطمه الزهرا (س) میاندوآب با اشاره به اینکه برخلاف تمام فشارها و تهدیدات، اقدامات بسیاری در کشور انجام شده و در سال های مختلف با وجود تحریم ها و تهدیدات ضد ایران، شاهد روند رشد و توسعه بوده ایم اضافه کرد: در هر زمینه ای شاهد پیشرفت و توسعه هستیم، سرمایه فقط نفت و معدن نیست بلکه نیروهای صادق و کاربلد اصلی ترین سروایه و دلیل پیشرفت هستند.
وی با اشاره به اینکه چرا باید برای خارج کردن دیگری از صحنه به جان هم بیفتیم و در داخل درگیر باشیم؟ عنوان کرد: فرهنگ و تمدن اصیل کشور در کنار توسعه و امنیت پایدار نشان داده است که اگر مشکلی وجود دارد به خاطر کم کاری مدیران بوده است.
جهانگیری با تاکید بر اینکه باید قدردان مدیران باشیم، اتفاقاتی که در روستاها رخ داده بی سابقه است اظهار داشت: دولت از هر جناحی باید در جهت توسعه و تامین نیازهای مردم و زیربناهای لازم تلاش کند.
معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه زیرساخت های بهتر باعث امنیت پایدار می شود که مقوله اصلی و لازمه توسعه پایدار می باشد افزود: مرزداران ما مردمی هستند که در شهرها و روستاهای مرزی در کنار هم نیروهای مسلح زحمتکش زندگی می کنند.
جهانگیری همینطور با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاها تا آخر دولت تمام می شود اظهار داشت: مشکلات آبی در روستاها رفع شده و همچنان در حال اجرای پروژه های توسعه محور هستیم.
وی با اشاره به اینکه طرح های توسعه محور در غرب کشور با توان در حال اجرا می باشد و حدودا طرح های آبی، خاکی در منطقه به پایان رسیده است، اضافه کرد: باید اقداماتی صورت گیرد که مسیر زرینه رود در داخل شهر میاندوآب بهبود یافته و با کمک وزارت کشور و توسط شهرداری نسبت به اصلاح و بهبود وضعیت این مسیر اقدام گردد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه صنعت باید به چنین مناطقی توجه شده و نسبت به بررسی های میدانی اقدام گردد اضافه کرد: این منطقه پتانسیل قوی معدنی دارد و باید نسبت به پیگیری و بکارگیری ظرفیت های ویژه توجه گردد.
جهانگیری با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی میاندوآب اظهار داشت: پروژه پتروشیمی میاندوآب باید به پایان برسد چونکه پس از اجرای ۹۷ درصد، دیگر معطل ماندن آن مفهومی ندارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه بیمارستانی و درمان، خدمت رسانی و تامین نیازهای مردم اندازه هزاران سخنرانی اثرگذار می باشد و باید به این سمت حرکت نماییم اظهار داشت: قدرت اجرایی مدیران قادر به تامین کمبود درآمدها است چونکه مدیر دارای صلاحیت می تواند اقدامات خوبی انجام دهد.
معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: طرح پوشش الزامی بیمه درمانی جزو بهترین و موثرترین اقداماتی است که در حوزه درمان اجرا می شود و باید قدردان اجرای این طرح باشیم.