۷۰۰هزار ماسک احتکاری کشف و در داروخانه های قم توزیع می شود

طب اصیل: ایسنا/قم دادستانی قم از کشف هفتصد هزار ماسک احتکار شده و در اختیارقراردادن این ماسک ها در میان داروخانه ها در استان قم خبرداد.
به گزارش طب اصیل به نقل از دادستانی قم، حسب دستور دادستان مرکز استان قم جلسه فوری با حضور معاون دادستان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت و معدن، سازمان مدیریّت بحران، سازمان تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، تشکیل و مقرر شد با توجّه به کشف بیشتر از هفتصد هزار ماسک احتکار شده از افراد سودجو، تمامی ماسکها در ۳۲ داروخانه سطح شهر با قیمت هر عدد پانصد تومان در اختیار شهروندان قرار گیرد و تیم بازرسی با حضور نماینده دادستان، بصورت شبانه روزی نظارت لازم را بر توزیع ماسکها بعمل آورند.
همین طور حسب دستور قضایی صادره از طرف دادستانی قم مقرر شد تعداد ۲۲هزار عدد ماسک احتکار شده در یکی از انبارها نیز بصورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار گیرد.
سلطانی، معاون دادستان قم، در این راستا بیان داشت: دستور قضایی برای پلمپ داروخانه های متخلّف صادر شده و با فراد سودجو که اقدام به احتکار ماسک و ملزومات ضدّعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز مردم نمایند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

منبع: