برقراری ۹۵ تا ۱۰۰هزار تماس با وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت

به گزارش طب اصیل مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به پاسخگویی به سوالات و شکایت های مردم اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت ۹۵ تا ۱۰۰ هزار تماس از سراسر کشور با مرکز ملی پاسخگویی به وزارت بهداشت گرفته می شود.

به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا دکتر محمد حسین حیدری در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره مرکز ملی پاسخگویی وزارت بهداشت اظهار داشت: در بخشی از این مرکز کارشناسان مشغول پاسخگویی به مردم هستند و آنان می توانند شکایت خویش را در حوزه درمان و بیمارستان ها مطرح کنند البته هم اکنون تاکید ما پاسخگویی در زمینه کرونا ویروس می باشد.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم در زمان انتظار برای برقراری تماس، پیام های بهداشتی در زمینه کروناویروس را به تماس گیرنده انتقال دهیم، اظهارکرد: این اطلاعات درباره موضوعاتی مانند نحوه سرایت بیماری، لزوم خودداری از استرس و ضرورت رعایت بهداشت فردی است.

حیدری تصریح کرد: استرس، ایمنی بدن را می کاهد ازاین رو زمینه افزایش مبتلا شدن به کرونا ویروس را افزایش خواهد داد.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: قطعا با همراهی مردم، رعایت بهداشت فردی، خودداری از روبوسی و دست دادن می توان بیماری کرونا ویروس را شکست داد.