وهاب زاده اعلام کرد افشای نامه گلایه آمیز شرکت کره ای به اینترنشنال

به گزارش طب اصیل مشاور رسانه ای وزیر بهداشت در توئیتی، نامه گلایه آمیز شرکت کره ای به شبکه سعودی اینترنشنال که جان بیماران ایرانی را دستخوش سیاسی کاری و دروغ پردازی سعودی ها کرده است را منتشر نمود.

به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، علیرضا وهاب زاده مشاور رسانه ای وزیر بهداشت در توئیتی نامه گلایه آمیز شرکت کره ای به شبکه سعودی اینترنشنال که جان بیماران ایرانی را دستخوش سیاسی کاری و دروغ پردازی سعودی ها کرده است را منتشر نمود.
متن این نامه به شرح ذیل است:
«شرکت OJ WORLDبه عنوان نماینده تام و انحصاری شرکت Mico BioMedدر خاورمیانه آگاه شده است که شبکه ایران اینترنشنال در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۰ یک گزارش مغرضانه، آمیخته با دروغ درباره فعالیت مشترک این شرکت و وزارت بهداشت ایران انتشار داده است. این شرکت لازم می داند مواردی را به شرح زیر توضیح دهد:
۱- شرکت OJ WORLDدر هفته های گذشته مذاکراتی را با وزارت بهداشت ایران برای تأمین چند صد هزار تست کرونا و اهدای دستگاه PCR برای ایران در جریان داشته است. همکاری این شرکت با وزارت بهداشت ایران با دیدی انسان دوستانه و کمک به مردم ایران در این شرایط سخت بوده است. به علت شرایط خاص ایران، این شرکت قیمت های بسیار پایین تر از قیمت های جهانی خویش را به ایران عرضه نمود و می توان اظهار داشت که تقریباً سودی حاصل این شرکت نخواهد شد.
۲- کار در سلامت کامل با وزارت بهداشت ایران و شرکت KBCبه عنوان نماینده وزارت در جریان بوده است. همینطور اطلاع واثق دارم که شرکت KBCبدون دریافت هیچ سودی، عیناً معادل قیمت پورفرما را به وزارت بهداشت ایران اعلام کردهخ است.
۳- شبکه ایران اینترنشنال بر مبنای یک ادعای کذب که در اختیار این شبکه قرار گرفته، قیمت هر تست کرونای فروخته شده توسط این شرکت را ۶ دلار اعلام می کند که کذب محض است. بیان رقم ۶ دلار برای کیت های شرکت Mico BioMed چیزی بیشتر از یک شوخی مضحک نیست و نشان از ناآگاهی عمیق گوینده و هم شبکه ایران اینترنشنال دارد. اساساً اگر چنین قیمت هایی وجود داشت، هیچ کشوری نمی بایست گرفتار سختی در تأمین کیت های تشخیصی کرونا باشد.»