جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا: فرش قرمز کرونا در ۲۱ شهرستان فارس پهن شده است

فارس جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام نمود که حالا ۲۱ شهرستان استان در وضغیت قرمز بیماری کووید ۱۹ قرار دارند و بنابراین تصمیم گیری در مورد اجرای برنامه هایی مانند ایام ماه های محرم و صفر منوط به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.
عبدالرضا قاسمپور در گفتگو با ایسنا، بیان نمود: جلسه ای با حضور مسؤلان هیئات مذهبی و ادارات کل فرهنگی استان فارس در محل استانداری برگزار و مقرر شد تا پیشنهادات چگونگی برگزاری برنامه های ماه محرم و صفر به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ارسال ارائه نمایند.
او تصریح کرد که تصمیم گیری در مورد چگونگی اجرای این برنامه ها اوایل هفته آینده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا به سراسر کشور متناسب با وضعیت شیوع بیماری ابلاغ خواهد گردید.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: در صورت تفویض اختیار تصمیم گیری در مورد مبحث فوق، اعلام نموده ایم که شورای هیئات مذهبی برنامه های پیشنهادی خویش را عرضه کند.
قاسمپور با یادآوری این مورد که سال جاری اجرای برنامه تعزیه در شهرستان های زرقان و جنوبی فارس اجرایی نخواهد شد، اظهار داشت: به فرمانداران این شهرستان های ابلاغ گردیده تا از برنامه ریزی برای اجرای این مهم اجتناب کنند.
معاون استانداری فارس با اشاره به اینکه تابحال شورای هیئات مذهبی فارس برنامه های پیشنهادی برای ایام محرم و صفر عرضه نکرده اند، عنوان کرد: در صورت تفویض اختیار استانی، متناسب با وضعیت هر شهرستان به لحاظ شیوع بیماری، تصمیم گیری و نهایتا به مسؤلان شهرستان ها اعلام خواهد شد.

منبع: