تولید کوپامر در تبریز و تهران ایرانیان انحصار داروی بیماری ام اس را از صهیونیست ها گرفتند

رئیس مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه ایرانیان انحصار داروی کوپامر را از صهیونیست ها گرفتند، اظهار داشت: این دارو برای درمان بیماری ام. اس موثر است.

به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، محمدرضا سیاهی عصر امروز در نشست خبری هیأت مدیره انجمن داروسازی آذربایجان شرقی با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: اسم این دارو کوپامر است که ماده اولیه آن در تهران تولید می شود و برای بیماری ام. اس مفید می باشد. فرم کپسول این دارو هم در تبریز تولید می شود.
وی با اشاره به اینکه دو شرکت داروساز در تبریز و تهران انحصار داروی بیماری ام. اس را از صهیونیست ها گرفتند، اظهار داشت: حالا در جهان فقط در جمهوری اسلامی ایران و همینطور رژیم صهیونیستی این دارو تولید می شود.
سیاهی اظهار داشت: اصلی ترین نقش داروسازی حفظ و ارتقای سلامت مردم با اطمینان از اثربخشی و ایمنی و سلامتی بوده که در تمامی بخش های داروسازی اهمیت فروانی داشته است.
وی همینطور اظهار داشت: تبریز یکی از قطب های بزرگ داروسازی ایران و تولید آنتی بیوتیک است.
این بازرس انجمن داروسازی استان اظهار داشت: طی ۱۰ سال قبل فقط ۲۰ مورد شکایت از داروخانه ها داشته ایم که نشان از عملکرد خوب آنها است.
سیاهی سپس با تاکید بر اینکه دومین دانشکده داروسازی کشور در تبریز تأسیس شده است، اضافه کرد: این استان جایگاه بالایی در زمینه داروسازی در میان استان های مختلف کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه صنایع دارویی استان یکی از بالاترین و موفق ترین صنایع کشور هستند، اظهار داشت: این استان در زمینه تولید دارو نقش برجسته و مهمی در کشور دارد.