فوت ۱۷۶ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

طب اصیل: سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آمار مبتلایان جدید کرونا در کشور، اظهار داشت: در طول ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خودرا از دست داده اند.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری در تشریح آخرین وضعیت کرونا در کشور، اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز ۲۷ شهریور و برمبنای معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۶۲۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر رسید.
وی با اعلان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خودرا از دست دادند، اظهار نمود: مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسید.
لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۵۳ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۳۸۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همین طور تا کنون سه میلیون و ۶۶۷ هزار و ۵۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری افزود: برمبنای آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.
وی اضافه کرد: همین طور استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: