وزیر بهداشت در هویزه: آمریکا و استکبار جهانی دست به یک خود زنی زدند

به گزارش طب اصیل وزیر بهداشت اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی با ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دست به یک خود زنی زدند.

به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، سعید نمکی قبل از ظهر امروز در مراسم سی و نهمین سالگرد شهادت حسین علم الهدی و یاران باوفایش در یادمان شهدای هویزه با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: این جنایت آمریکا و استکبار جهانی یک حرکت خودزنی بود و آنها بزودی متوجه عواقب آن خواهند بود.
نمکی اضافه کرد: خون پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث آبیاری درخت توانمند انقلاب اسلامی می شود.
وی تصریح کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند ما به دنبال جنگ طلبی نیستیم اما دشمنان ملت ایران بدانند به صورت قاطع جواب هر تجاوز را خواهیم داد.
وزیر بهداشت اظهار نمود: ما در زمانی که در دوران دفاع مقدس سلاح آر پی چی برای مقابله با تانک های دشمن نداشتیم اما امروز در اوج اقتدار هستیم.
نمکی با اشاره به تحریم های دارویی و درمانی رژیم جنایت کار آمریکا ضد کشورمان بیان کرد: آمریکایی و دشمنان ملت ما می خواهند از این طریق کشورمان را به زانو در بیاورند اما با تاسی از تجارب دوران دفاع مقدس و استفاده از تجهیزات و امکانات داخلی توانستیم در مقابل این تحریم ها بایستیم.
وی تصریح کرد: با استفاده از شیوه های مدیریتی در دوران دفاع مقدس در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ایجاد قرارگاه و مدیریت جهادی توانستیم ذخایر دارویی و تجهیزات درمانی و بهداشتی را افزایش دهیم.
وزیر بهداشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهید حسین علم الهدی و یاران باوفایش از ایثارگری و رشادت های این حماسه سازان وطن تجلیل و ادای احترام کرد.