دلجویی معاون پرستاری وزارت بهداشت از پرستار لطمه دیده از ضرب و شتم در اراک

طب اصیل: معاون پرستاری وزارت بهداشت با اعلان اینکه ضرب و شتم پرستاران بسیار ناراحت کننده و شوکه آور است، از پرستار لطمه دیده در جریان ضرب و شتم در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک دلجویی کرد.

به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، دکتر عباس عبادی ضمن دلجویی از پرستار لطمه دیده در جریان ضرب و شتم در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک، اظهار نمود: ضرب وشتم پرستاران بسیار ناراحت کننده و شوک آور است.

وی با اعلان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و زمانی که حتی برخی مسئولان و خانواده های مبتلایان بستری شده در بیمارستان ها از ورود به بیمارستان ها می ترسیدند، همکاران ما در بیمارستان ها به ویژه پرستاران برای حفظ سلامتی همنوعان خود، از جان گذشتگی نشان دادند، اظهار داشت: اگر بخواهیم شرط انصاف را رعایت نماییم، عموم مردم جامعه قدردان زحمات مدافعان سلامت و پرستاران هستند.

عبادی اشاره کرد: متاسفانه اندک درصدی از مردم که قادر به کنترل اعصاب خود نیستند، مبادرت به چنین حرکات زشت و زننده ای می کنند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهارکرد: حامل سلام و پیام وزیر بهداشت هستم و از جانب بقیه مردم ضمن عذرخواهی به شما خدا قوت عرض می کنم.

بنابر اعلام وبدا، او در آخر با تاکید بر این که اساسا خواهان پیگیری قانونی و قضایی این اقدام و خواهان برخورد جدی هستیم، اظهار داشت: امیدوار هستم این پرستار عزیز هر چه زودتر لباس عافیت بر تن کند و به جمع خانواده و همکاران خود برگردد.

منبع: