افزایش نرخ مبتلاشدن به سرطان های در رابطه با چاقی در جوانان آمریکایی

طب اصیل: انجمن سرطان آمریکا اعلام نمود: موارد مبتلاشدن به سرطان های در رابطه با چاقی در نسل جوان این کشور رو به افزایش است.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، بنابر اعلام انجمن سرطان آمریکا نرخ ابتلاء به سرطان های در رابطه با چاقی در نسل جوان این کشور نسبت به نسل میانسال و کهنسال آن با سرعت بیشتری رو به افزایش است.
در گزارش انجمن سرطان آمریکا آمده است: افزایش ناگهانی موارد ابتلاء به چاقی در ۴۰ سال قبل سبب بالا رفتن نرخ سرطان در نسل جوان این کشور شده است. همین طور این مشکل می تواند پیشرفت های اخیر در روند درمان سرطان را با شکست روبرو کند.
در این بررسی اطلاعات پزشکی میلیون ها نفر در فاصله سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۴ مورد مطالعه قرار گرفت. در چند دهه اخیر شواهد فزاینده ای به دست آمده که نشان داده است برخی انواع سرطان ها با چاقی مرتبط هستند.
متخصصان دریافتند از ۱۲ سرطان در رابطه با چاقی نرخ ابتلاء به شش مورد از آنها (سرطان روده، رحم، کیسه صفرا، کلیه، پانکراس و نوعی سرطان خون) خصوصاً در افراد کمتر از ۵۰ سال افزایش داشته است.
به گزارش شبکه خبری بی بی سی، همین طور موارد ابتلاء به بعضی از این سرطان ها در افراد بالای ۵۰ سال افزایش داشته اما قابل توجه نبوده است.