داروخانه مرکزی هلال احمر ۲۹ اسفند تعطیل می باشد

طب اصیل: سازمان تدارکات پزشکی اعلام نمود با عنایت به لزوم انبارگردانی، داروخانه مرکزی هلال احمر واقع در خیابان طالقانی روز ۲۹ اسفند تعطیل می باشد.
به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، داروخانه مرکزی هلال احمر در روز ۲۹ اسفند ۹۷ به سبب انبارگردانی تعطیل و در روزهای تعطیل رسمی نوروز ۹۸ از ساعت ۸ تا ۱۳ و در ایام غیر تعطیل از ساعت ۷: ۳۰ تا ۱۶: ۳۰ فعالیت می کند. داروخانه مرکزی شماره ۲ تهرانپارس در تعطیلات رسمی ایام نوروز بسته است اما در ایام غیر تعطیل از ساعت ۷: ۳۰ تا ۱۳ فعال خواهد بود. همین طور داروخانه کیش باز در روزهای تعطیل بسته است و در روزها غیر تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳: ۳۰ و ۱۷ تا ۲۲ باز خواهد بود. همین طور روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی اعلام نمود تأیید نسخه های بیمه سلامت و تأمین اجتماعی در ایام غیر تعطیل نوروز از ساعت ۸ تا ۱۳ صورت خواهد گرفت. بر طبق این اعلام، همین طور تأیید نسخه های بیمه ارتش در ساعت کاری نوروز داروخانه مرکزی فعال است. داروخانه های هلال احمر داروهای مورد نیاز گروه های بیماران خاص، شیمی درمانی، ام اس، عمومی، پیوندی، دیالیزی، متابولیک و سفارشی (همه گروه ها) را تأمین و در میان آنان توزیع می نماید.
این داروخانه ها به سبب خاصیت هایی همچون وجود نیروهای مجرب و متعهد، کنترل و نظارت دقیق و همین طور تأمین و توزیع به موقع و مطمئن داروهای مورد نیاز بیماران و از طرفی به واسطه توزیع داروهای ویژه با کیفیت مناسب و بعضاً کمیاب و همین طور داروهای پرونده ای از نقش و اهمیت انکارناپذیری در نظام توزیع داور برخوردار می باشند. بیشتر داروهایی که در این داروخانه ها عرضه می شود، تحت پوشش بیمه های جاری کشور هستند. در این داروخانه نمایش داروهای خاص، دایر کردن شعبه ای از بانک در داخل داروخانه، نصب دستگاه خودپرداز، بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، پاسخگویی و تکریم بازگشت کنندگان، استقرار نمایندگان سازمان های بیمه گر شامل تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت و نیروهای مسلح در داروخانه با هدف رفع مشکلات احتمالی بازگشت کنندگان و باز ایجاد امکانات رفاهی تلاش می شود تا به رغم حجم بالای مراجعین و بیماران، مدت زمان انتظار برای دریافت دارو در حداقل زمان ممکن انجام پذیرد.