شستا اعلام کرد ذخیره سازی ۲۰۰۰ میلیارد تومان دارو برای ایام نوروز

به گزارش طب اصیل به قول مدیرعامل توزیع داروپخش، شرکت های توزیع و پخش دارویی شستا در روزهای نوروز خدمات توزیع دارو را قطع نمی کنند و توزیع دارو در سراسر کشور به مراکز درمانی و داروخانه ها ادامه دارد.
به گزارش طب اصیل به نقل از شستا، محمدرضا مرادی اظهار داشت: علیرغم مشکلات و چالش های مالی با مراکز درمانی دولتی، سرویس ویژه خدمات دارویی خویش را بدون کوچکترین توقف ادامه دادیم و در کنار مردم برای عبور از این بحران ویروسی هستیم.

وی با اشاره به اینکه داروپخش بعنوان بزرگترین توزیع کننده شرکت دارویی کشور در ماه اسفند از مرز فروش ۴۰۰۰ میلیارد تومان گذشته است، اضافه کرد: بعنوان یکی از اصلی ترین شرکت های توزیع دارو در کشور، محصولات در رابطه با بیماری کرونا را در ایام آتی و در روزهای نوروز توزیع می نماییم و با ذخیره بیشتر از ۹۰۰ میلیارد تومانی دارو، به سرویس دهی در سراسر کشور ادامه می دهیم.

۲۱ مرکز پخش هجرت آماده خدمات رسانی

مسعود بهرامی نوید، مدیرعامل یکی از شرکت های توزیع دارویی شستا در مورد توزیع دارو در این روزها، اظهار داشت: شرکت پخش هجرت با ۱۶۰ کامیون که بخش عمده آنها کامیون های یخچال دار با استاندارد توزیع داروهستند، در روزهای نوروز خدمات توزیع دارو را بدون توقف ادامه می دهد.
وی با اشاره به اینکه برای ورود به سال نو ۸۰۰ میلیارد تومان دارو ذخیره کرده ایم، از افزایش فروش ۴۰ درصدی داروهای هلدینگ تیپیکو در این شرکت پخش اطلاع داد و اظهار داشت: در ۲۱ مرکز پخش هجرت در کشور داروهای پیشگیرانه کرونا، مکمل های تقویت قوای ایمنی بدن، محصولات ضدعفونی کننده و آنتی بیوتیک ها همچون محصولاتی است که در تعطیلات نوروز توزیع آنها ادامه خواهد داشت.

توزیع ۵۰۰ تن محصولات ضدعفونی دست و سطوح

محمدهادی کمالی، مدیرعامل پحش دارویی اکسیر هم از پخش ۵۰۰ تن محصولات ضدعفونی در اسفندماه پیرو سیاست های توزیعی وزارت بهداشت اطلاع داد و اظهار داشت: علیرغم مشکلات نقدینگی مراکز درمانی، با همه مجموعه های علوم پزشکی و مراکز درمانی دولتی و خصوصی همکاری داریم.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا، اظهار داشت: پخش اکسیر ۲۴ ساعته در تمام ایام نوروز به سرویس دهی ادامه می دهد و بعنوان مرکز توزیع محصولات ضدعفونی، پیشبینی ها و برنامه ریزی ها لازم انجام شده است.

کمالی با اشاره به اینکه بیشتر از ۲۰۰ میلیارد دخیره دارویی در پخش اکسیر موجود است، از رشد فروش ۳۵ درصدی این شرکت نسبت به سال ۱۳۹۷ اطلاع داد.