مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی اعلام کرد عرضه خدمات دارویی با حداکثر توان از جانب داروخانه مرکزی هلال احمر

به گزارش طب اصیل مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به عرضه خدمات دارویی با حداکثر توان از جانب داروخانه مرکزی هلال احمر، تصریح کرد: هموطنان برای دریافت اطلاعات دارویی خود با خط ویژه ۴۱۶۵۱ تماس گیرند.

به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، حسن صفاریه با تاکید بر نقش مهم داروخانه های جمعیت هلال احمر بعنوان یکی از بازوهای نظام دارویی کشور، بیان نمود: با شیوع کرونا در کشور، داروخانه مرکزی هلال احمر با هدف رفع نیازهای درمانی کشور و به حداقل رساندن دغدغه های دارویی مردم فعالیتهای خویش را در زمینه تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز مردم توسعه داده و در تلاش است با به کارگیری تمام ظرفیت ها در جهت بهبود و توسعه خدمت رسانی به آحاد مردم گام بردارد.
وی عرضه خدمات شایسته دارویی به مراجعان و بیماران را از اولویت های این داروخانه عنوان نمود و اظهار داشت: به منظور دسترسی هرچه بهتر بیماران به داروهای مورد نیاز و خاص، تمهیدات لازم انجام شده و همه روزه از ساعت ۷.۳۰ تا ۲۱ خدمات دارویی به افراد عرضه می شود تا هموطنان بتوانند به سهولت داروهای مورد نیاز خویش را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب تهیه کنند.
به گفته مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، همینطور هموطنان می توانند برای دریافت اطلاعات دارویی خود با خط ویژه ۴۱۶۵۱ تماس بگیرند.