نماینده گرمسار و آرادان در مجلس: مدیران پاسخگوی وعده ها باشند

به گزارش طب اصیل نماینده گرمسار وآرادان در مجلس با تاکید بر اینکه مدیران باید پاسخگو وعده های خود باشند و خروجی کار دیده شود، اظهار داشت: مشکلات حوزه بهداشت این دو شهرستان پیگیری و خدمات درمانی تقویت می شود.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن انتقاد از وضعیت ستاد بهداشت و درمان استان سمنان، با اعلان اینکه متأسفانه به سبب عدم پیگیری و نظارت لازم از گذشته بر بیمارستان معتمدی، وضعیت درمان در این منطقه نامناسب است، ابراز کرد: طی سنوات گذشته در حق این منطقه ظلم شده که با پیگیری های لازم و حضور معاون وزیر بهداشت و درمان در گرمسار، معضلات بیمارستان معتمدی و درمان این شهرستان بررسی شده است.
وی با اعلان اینکه مدیران وعده هایی که به مردم می دهند پاسخگو باشند و خروجی دستورات وزیر بهداشت و معاون وزیر باید برای مردم گرمسار و آرادان دیده شود، اضافه کرد: طی یک ماه آینده تمام تصمیمات ستاندن شده اجرا می گردد.
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به نشست با معاون وزیر بهداشت، اشاره کرد: در این جلسه مصوب شد هشت دستگاه ونتیلاتور (دستگاه کمک تنفسی) با امکانات کامل همراه با تخت ای سی یو به بیمارستان معتمدی اختصاص پیدا کند همین طور پزشکان متخصص لازم تامین خواهد شد.
مطهری با اشاره به اینکه نقصها ساختمان بیمارستان معتمدی همچون تجهیز به چیلر و سرمایش به سرعت رفع خواهد شد، اضافه کرد: مجوز داروخانه شبانه روزی جدید برای گرمسار ستاندن شده است همین طور دستگاه سی تی اسکن جدید، سنگ شکن و لابراسکوپ به بیمارستان معتمدی گرمسار داده می شود.
وی بر رفع مشکلات دستگاه های بخش رادیولوژی و دیالیز و سونوگرافی بیمارستان معتمدی رفع اصرار کرد و اظهار داشت: با بررسی دقیق حتی در صورت ضرورت دستگاه جدید در اختیار قرار داده می شود.
عضو خانه ملت از شامل شبانه روزی شدن درمان بستر ایوانکی به صورت خدمات اورژانسی با تامین پزشک متخصص آگاهی داد و اظهار داشت: رادیولوژی و آزمایشگاه در مرکز درمان بستر ایوانکی تکمیل می شود همین طور اختصاص دستگاه تصویر برداری دیجیتال برای بخش دندانپزشکی آرادان از دیگر اقدامات است.
مطهری همین طور اشاره کرد: یک دستگاه آمبولانس کمک دار به بیمارستان امام حسین (ع) آرادان حداکثر ظرف مدت یک ماه تحویل شود و درباب داروخانه شبانه روزی شهرستان آرادان نیز اقدامات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صورت پذیرد و حداکثر به مدت یک ماه موضوع تعیین تکلیف شود.
وی با اعلان اینکه در نشست با معاون وزیر بهداشت مقرر شد حوزه فنی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان امام حسین (ع) آرادان بازدید و مشکلات ساختمانی و تاسیساتی رفع شوند، ابراز کرد: در این جلسه همین طور مصوب شد اعتبار و تکمیل پروژه ساخت خوابگاه دانشجویی دانشگاه پیراپزشکی آرادان تامین، تا پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد و یک دستگاه سونوگرافی ظرف مدت یک ماه به بیمارستان امام حسین (ع) آرادان تحویل داده شود.

منبع: