استخدام پرستار برای بیمار در منزل

برای استخدام پرستار در منزل چه برای مراقبت از کودک، چه برای نگهداری و رسیدگی به سالمند و چه بیمار یکسری معیار های کلی را باید مد نظر داشته باشید.

در چند سال اخیر تعداد تقاضای پرستار بیمار از مرکز خدمات پرستاری یار بانو به شدت بالا رفته است . مهمترین دلیل که در این مدت توانسته ایم بهش برسیم مشغله بالا و نداشتن تخصص برای مراقبت و نگهداری از بیمار در خانه بود . مشغله و وضعیت اقتصادی کشور خیلی تاثیر منفی در امر خانواده گذاشته و کم کم خانواده ها از هم فاصله گرفتن . از این رو در برخی از موارد حتی فرصت رسیدگی به بیمار را هم ندارند . استخدام پرستار بیمار چاره کار شده است و مرکز خدمات پرستاری در منزل یار بانو زیر مجموعه شرکت خدمات پرستارس آسایش  و مراقبت اید آل به شماره ثبت ۵۶۰۲۳۲ و شماره شناسه ملی ۱۴۰۰۹۲۳۲۳۳۶ از معتبرترین  مرکز خدمت پرستاری در منزل است. در امر نگهداری از بیمار در منزل فعال بوده و آماده ارائه خدمات می باشد .برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین و کارشناسان مرکز یار بانو تماس بگیرید :

آدرس : ستارخان روبه روی برق الستوم – خیابان کاشانی پور – مجتمع توحید – طبقه اول واحد ۱۱۴

شماره تماس : ۰۲۱۴۴۲۱۵۸۱۳

واتساپ : ۰۹۳۸۴۴۴۳۰۵۲

 

استخدام پرستار بیمار در منزل

برای استخدام پرستار در منزل چه برای مراقبت از کودک باشد, چه برای نگهداری و رسیدگی به سالمند باشد و چه بیمار یکسری معیار های کلی را باید مد نظر داشته باشید در زیر  به این معیارها اشاره ای کلی می کنیم :

  1. پرستار بیمار باید توانا و با انرژی باشد
  2. پرستار باید صبور و با حوصله باسد.
  3. تخصص کافی داشته باشد .
  4. دوره های ویژه برای نگهداری از سالمند را گذرانده باشد .
  5. دارای تحصیلات باشد
  6. روحیه کار را داشته باشد
  7. خوش اخلاق باشد
  8. خوش صحبت باشد
  9. با تجربه باشد
  10. منظم و آراسته باشد
  11. به وقت ارزش دهد.
  12. فعال و ایده پرداز باشد
  13. و …

خصوصیات زیادی می توان برای یک پرستار کودک و بیمار خوب در منزل برشمرد ولی در این جا به این تعداد اکتفا می کنیم . امید واریم با در نظر کرفتن این موارد بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید  هر چند ما در مرکز بهترین پرستار ها را با تخصص بالا به ویژه برای بیماران برای شما اعزام خواهیم کرد. ولی این انتخاب شما می تواند باشد .

دستمزد و حقوق پرستار بیمار

پرستاری از بیمار کار دشواری است به ویژه اینکه فرد دارای بیماری خاصی باشد یا کاملا ناتوان باشد و حتی نتواند کارهای ابتدایی خود را نیز انجام دهد لذا مهمترین عامل برای تعیین دستمزد پرستار بیمار در منزل می تواند شرایط جسمی و روحی بیمار باشد . سن بیمار نیز از دیگر عوامل است . یک مورد مهم که در دستمزد پرستار تاثیر دارد مدت زمان فعالیت و کارهایی است که پرستار سالمند و بیمار باید انجام دهد.