رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان: اعضای بدن بانوی سمنانی به بیماران حیات باردیگر بخشید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اهدای عضو توسط بانوی ۳۹ ساله سمنانی، اظهار داشت: مرحومه اصفهانیان بر اثر حادثه تصادف گرفتار مرگ مغزی و اعضای بدن وی اهدا شد.

به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، نوید دانایی ظهر آدینه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به مرگ مغزی یک بانوی ۳۹ ساله ساکن سمنان و اهدای اعضای وی به بیماران نیازمند، بیان داشت: مرحومه اصفهانیان چندی قبل در حادثه تصادف گرفتار مرگ مغزی شده بود.
وی با اشاره به اینکه با رضایت خانواده آن مرحومه اعضای بدن وی به بیماران نیازمند حیات باردیگر بخشید، بیان داشت: این بانوی سمنانی دارای کارت اهدای عضو بود در نتیجه کار اهدای اعضای وی به سادگی در تهران صورت گیرد تا بیماران نیازمندی دارای حیات باردیگر شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه این بانوی سمنانی مدتی در بیمارستان کوثر سمنان بستری بود تا مرگ مغزی وی مورد تائید قرار گرفت، بیان نمود: اهدای عضو یکی از زیباترین انواع کمک به دیگران است چونکه امید را به خانواده های گوناگونی از بیماران نیازمند باز می گرداند.
به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، داوطلبان دریافت کارت اهدای عضو می توانند به سامانه اینترنتی که برای همین منظور طراحی شده رجوع و بعد از پر کردن فرم های مربوطه نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.
از ابتدای سالجاری تابحال این چهارمین اهدای عضو در سطح استان سمنان است.