رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد: بستری شدن ۲۰۱ بیمار در بخش های کرونایی

به گزارش طب اصیل بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: کل موارد مثبت از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر تابحال ۱۵۷۰۵ نفر بوده است.
سعید کشمیری با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰۱ بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند، اظهار نمود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد ۱۰ مورد مثبت قطعی بوده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: متأسفانه ۴ نفر از همشهریانمان روزهای گذشته فوت شده اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام شده است.
دکتر کشمیری افزود: موارد فوتی در رده سنی ۶۱ تا ۸۷ سال هستند که دارای بیماری زمینه ای فشارخون بالا، بیماری قلبی و عروقی دیابت و روماتیسم بوده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه الان ۳۴ مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند اضافه کرد: از این تعداد هم اکنون ۲۱ مورد از آنها با کمک دستگاه تنفس می کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: کل موارد مثبت از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر تابحال ۱۵۷۰۵ نفر بوده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان داشت: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جان باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۵ آبان ماه به عدد ۷۲۹ ‏رسیده است.

منبع: