علیپور: مردم برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با جدیت همکاری کنند

طب اصیل: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از مردم خواست که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا با جدیت همکاری کنند.
محمد علی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به محدودیت های دوهفته ای برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ویروس اظهار داشت: مردم باید ضمن همکاری به سفارش های مسئولین ستاد ملی مقابله با کرونا توجه نمایند، مردم باید ضمن رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری ها از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند، همه باید برای قطع زنجیره کرونا همکاری نماییم.
وی ادامه داد: باتوجه به آمار فوتی ها باید دقت کنیم که فوت هر هموطن سبب می شود چندین خانواده عزادار شوند، آمار بالای ۴۵۰ نفره فوتی های ناشی از این ویروس ناراحت کننده است، تک تک این افراد خانواده ای دارند و با فوت این افراد کل ملت ایران داغدار می شوند.
نماینده مردم ماکو اظهار نمود: باید استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و موارد بهداشتی را جدی بگیریم، تعطیلی برخی مشاغل نیز باید به صورت کارشناسی صورت گیرد و به شکلی نباشد که برای مثال ما بازار را تعطیل نماییم اما دستفروشان به کار خود ادامه دهند و سبب تجمع شوند.
علیپور افزود: همه باید با همکاری در طول این مدت مباحث را جدی بگیریم تا بر طبق نظرات کارشناسان این حوزه با رعایت پروتکل ها زنجیره شیوع ویروس را قطع نماییم و با همکاری از شدت افزایش آمار جلوگیری نماییم و نگذاریم این ویروس بیش از این مردم ما را گرفتار مشکل کند.

منبع: