رضازاده: کرونا با کسی شوخی ندارد

نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد، اظهار داشت: از مرم می خواهم حتی الامکان از انجام سفر پرهیز کنند و در صورت لزوم هم به استان های دارای شرایط قرمز از حیث انتشار کرونا نروند.
یعقوب رضازاده در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: بیشتر از یک سال است که بیماری منحوس کرونا در دنیا شیوع پیدا کرده، در ایران هم عزیزان زیادی را از خانواده هایشان گرفته است. کادر درمان تلاش می کند تا مردم را نجات دهد اما این بیماری با هیچ کس شوخی و تعارف ندارد.
وی ادامه داد: متأسفانه در این بین برخی به ابعاد خطرناک این بیماری پی نبرده اند و تنها وقتی یکی از اعضای خانواده درگیر می شوند آنگاه آغاز به رعایت پروتکل ها می کنند. مردم لازم است که پروتکل ها را رعایت کرده و همچنان هم از دید و بازدیدها و سفر پرهیز کنند.
رضازاده افزود: از مردم می خواهم که حتی الامکان به سفر نروند اما در موارد ضروری اگر بنایی بر سفر هم داشته باشند از مسافرت به شهرهای قرمز پرهیز کنند و در سایر موارد پروتکلهای بهداشتی به دقیق ترین شکل رعایت شود.
این نماینده مجلس در انتها اظهار نمود: مردم تلاش کنند از رفت و آمد و دید و بازدید هم پرهیز کنند چون متأسفانه بیشتر درگیری ها از حضور در تجمعات خانگی و جشن ها و مراسم ها بخصوص مراسم های عزاداری است. امیدواریم با رعایت پروتکل ها کسی گرفتار این بیماری نشود.

منبع: