بهترین مرکز اموزش بورس در کشور

در این گزارش و طی بررسی های انجام شده در بین اموزشگاه های کشور موسسه اموزش عالی سهامیر بعنوان بهترین گزینه یادگیری بورس در کشور تعیین شد در ادامه به بررسی ویژگی های این موسسه می پردازیم.

اموزش بورس در کشور بخصوص در شرایط فعلی و نوسانات اخیر بازار بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است ، برای یادگیری و اموزشگاه بورس در درجه اول انتخاب یک اموزشگاه و موسسه خبره و مطمئن از اهمیت بالایی برخوردار است ، در این گزارش و طی بررسی های انجام شده در تمامی زمینه ها و در بین اموزشگاه های کشور موسسه اموزش عالی سهامیر بعنوان بهترین گزینه یادگیری بورس در کشور تعیین شد در ادامه به بررسی ویژگی های این موسسه میپردازیم.

 

دوره های منعطف و گسترده اموزشی :

بندرت میتوان اموزشگاهی همچون سهامیر را پیدا کرد که بتوان کلیه رشته های سرمایه گذاری همچون اموزش بورس ، اموزش تحلیل تکنیکال ، اموزش تحلیل بنیادی ، اموزش فارکس ، اموزش استراتژی های معاملاتی ، اموزش تحلیل و معامله گری ، اموزش cfa  ، اموزش ciia ، اموزش رمز ارزها و …. را در ان پیدا کرد ، این موسسه از بدو تاسیس خود در سال ۱۳۷۱ تا کنون تواسته بیش از ۷۰ رشته اموزشی و سرمایه گذاری ویزه و انحصاری را در لیست اموزش های خود قرار دهد ، یکی از تخصصی ترین رشته های اموزشی در موسسه سهامیر دوره اموزش بورس ایران است ، این دوره اموزشی حاصل بیش از ۲۰ سال حضور در بازار سرمایه و بازار بورس کشور میباشد ، موسسه سهامیر تا کنون توانسته بیشترین حجم اموزش تخصصی بازار و فعالین این صنعت را به خود اختصاص دهد و با کسب رتبه نخست بعنوان برترین اموزشگاه حرفه ای کشور انتخاب شود ، اموزش بورس در این موسسه از پایه تا پیشرفته بصورت کاملا عملیاتی و تخصصی زیر نظر اساتید این مرکز اموزش داده میشود .

 

اموزش بورس بصورت اپشنال :

در مرکز اموزش عالی سهامیر دوره های اموزش بورس به ۳ روش : شامل اموزش حضوری ، اموزش انلاین و اموزش در قالب بسته های اموزشی انجام میشود ، و دانشپذیران میتوانند از هر سه این شرایط با توجه به وضعیت خود اقدام نمایند .

ساعات برگزاری کلاس :

از طرفی کلاس های اموزش بورس در مجموعه سهامیر بصورت دو شیفت در روز ( نوبت صبح ) و ( نوبت عصر ) برگزار میشود که کلیه متقاضیان با توجه به شرایط خود میتوانند نسبت به انتخاب ساعت برگزاری کلاس اقدام نمایند .

طول مدت دوره های اموزشی :

دوره های اموزشی ترمیک : اموزش ترمیک بورس در مجموعه سهامیر ظرف مدت ۳۶ ساعت و در طول مدت ۲ ماه برگزار میشود ، این کلاس ها بصورت ۳ جلسه در هفته برگزار شده که متقاضیان میتوانند بین روزهای زوج یا فرد یک مورد را انتخاب کنند .

دوره اموزشی کوتاه مدت : دوره هایامموزشی کوتاه مدت در مجموعه سهامیر مختص متقاضیان از سایر استان ها در نظر گرفته شده است ، در این دوره اموزشی کلیه مباحث و اموزش ها ظرف مدت ۳۶ ساعت و در طول مدت ۷ روز برگزار میشود .

تعداد نفرات هر کلاس :

تعداد نفرات حاضر در هر کلاس به جهت افزایش بازدهی و بهره اموزش ها به دو ترتیب ۱۵ نفره و ۳ نفره تقسیم بندی شده اند که در کلاس های ۱۵ نفره در اصل شرایط اموزش صورت عمومی میباشد و در کلاس های ۳ نفره شرایط اموزش بصورت خصوصی لحاظ شده است .

شرایط ثبت نام در دوره اموزش بورس :

کلیه متقاضیان و دانشپذیران بمنظور شرکت در دوره های اموزش بورس و سایر دوره های اموزشی در این مرکز میتوانند بصورت انلاین از طریق مراجعه به وب سایت رسمی سهامیر به ادرس sahamir-ac.com و یا تماس با واحد اموزش این موسسه به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۱۲۹ تماس بگیرند.