طنز ساختمان پزشکان از نوع رادیویی

به گزارش طب اصیل برنامه «نیشگون» با رویکرد انتقادی به مسائل روز سلامت در چارچوب طنز به تهیه کنندگی وحید طبیب از رادیو سلامت پخش می شود.
به گزارش طب اصیل به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این حوزه توضیح می دهد: برنامه «نیشگون» روزهای جمعه به مدت یک ساعت روانه آنتن رادیو سلامت می شود و از تولیدات گروه سلامت اجتماعی است. ما در این برنامه که ساعت ۱۵ پخش می شود، نگاه طنز به موضوعات سلامت روان، سلامت جسمی، سلامت اجتماعی و… داریم.
وی ادامه می دهد: رویکرد برنامه، نگاه انتقادی به مسائل روز سلامت و شامل بخش های متنوع است. آیتم ماجرای آقای علاقمند درباره یک زوج سالمند است که این زن و شوهر هر بار با چالش های حوزه سلامت رو به رو می شوند و واکنشن متفاوتی دارند. آیتم دکتر وا رفته درباره یک شخصیت پزشک سالمند است که گوشش سنگین است و مطلب را اشتباه می شنود. آیتم ناصر خوشمرام هم به روابط آقای خوشمرام و همسرش می پردازد. همینطور آیتم آگهی با زور گانی هم اختصاص به آگهی های شبکه های ماهواره ای دارد که به زور و بدون سند و مرجع درست پخش می کنند.
مدیر گروه سلامت اجتماعی ضمن اشاره به دیگر بخش ها می گوید: آیتم «ساختمان پزشکان» هم نگاهی طنز به مطب پزشکان دارد. در بخش آیتم گزارشگر هم گزارش هایی با زبان طنز از سطح شهر داریم. در مجموع مسائل متفاوت در حوزه سلامت را دستمایه قرار می دهیم و با زبان طنز به آن می پردازیم.
این برنامه به تهیه کنندگی وحید طبیب، گویندگی داریوش بشارت و صاحبه عظیمی، بازیگری معصومه نوازنی، معصومه احسانیان، علی باقری، پانته آ یزدی، محمدامین سبزعلی و نویسندگی شیما اسمعیلی و روژین سده پخش می شود.