وزیر بهداشت از مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه بازدید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بامداد پنجشنبه در بدو ورود به استان کرمانشاه با حضور در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید نمود.
به گزارش طب اصیل به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ دکتر «بهرام عین اللهی» با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسؤلان درمانی استان با حضور در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) از بخش ویژه بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت درمان این بیماران قرار گرفت.
وزیر بهداشت در ادامه از مرکز گلستان، بیمارستان تخصصی نگهداری بیماران مبتلا به کرونا بازدید کرد و علاوه بر گفتگو با کادر درمان با برخی از بیماران از نزدیک سخن گفت و در جریان مشکلات و نقصها و درخواست های آنان قرار گرفت.
دکتر عین اللهی در جریان بازدید از مرکز گلستان با تکیه بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زمان ورود و خروج مسافران از مرزهای کرمانشاه به کشور تصریح کرد: باید تمام پروتکلهای بهداشتی در مرزها صورت گیرد و هرگونه موارد مشکوک با جدیت رصد و پیگیری شود.
مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه یکی از مراکز درمانی مجهز و پیشرفته غرب کشور است که از زمان انتشار کرونا تا حالا به مرکز تخصصی بستری و مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا تبدیل گشته است.
دکتر «بهرام عین اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بامداد پنجشنبه به منظور بررسی وضعیت بیماری کووید ۱۹ و روند واکسیناسیون در استان وارد کرمانشاه شد.
بازدید از مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و حضور در مراسم شروع به کار رسمی اورژانس این بیمارستان، بازدید از بیمارستان گلستان بعنوان مرکز تخصصی بستری مبتلایان به کرونا و بررسی روند واکسیناسیون در ۲ مرکز دانشکده بهداشت و مرکز خودرویی ۱۵ خرداد همچون برنامه های وزیر بهداشت در این سفر است.
وزیر بهداشت همینطور در ادامه این سفر از مرکز مراقبت ۱۶ ساعته سینا بازدید می کند و سپس در جلسه ستاد کرونا استان کرمانشاه در استانداری شرکت خواهد نمود.

سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه نخستین سفر یک وزیر دولت سیزدهم به این استان است.
به گزارش طب اصیل به نقل از خبرگزاری ایرنا، مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به صورت رسمی به بهره برداری رسید. این مجتمع بیمارستانی کار خویش را با ۵۱۵ تخت آغاز کرد و الان با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.
اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در جهت ارائه خدمات به مردم تلاش می کنند.
بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی حالا در چارچوب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که مجتمع امام رضا یکی از بزرگترین بیمارستان های استان و منطقه غرب کشور است.
هم حالا یک هزار و ۴۷۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان باختگان استان هم از آغاز انتشار کرونا تا حالا به ۲ هزار و ۱۶۳ نفر رسیده است.