جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می کند؛ دوره آموزشی ام بی ای سلامت ویژه فعالان حوزه سلامت

به گزارش طب اصیل دوره آموزشی ام بی ای سلامت (Health MBA) ویژه پزشکان، مدیران مراکز درمانی، فعالان سلامت، دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی و علاقه مندان حوزه سلامت، به صورت مجازی و حضوری در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، هجدمین دوره آموزشی ام بی ای سلامت (Health MBA) با هدف تقویت مهارت های مدیریتی در حوزه سلامت و شناسایی فرصت های بروز مدیریت سلامت در دو بخش ویژه پزشکان و مدیران مراکز درمانی در ۳۵۰ ساعت، و گرایش استارتاپی و دانشجویی در ۲۰۰ ساعت برگزار می گردد. هدف از برگزاری این دوره، تقویت مهارت های درمان و سلامت؛ بهترین برنامه برای پیشرفت شغلی؛ شناسایی فرصت های به روز مدیریت سلامت عنوان شده است.
این دوره از نیمه دوم مهرماه ۱۴۰۰ آغاز و به مدت ۳۵۰ ساعت نظریه و عملی (حدود ۹ ماه) برگزار می شود. پیش نیاز این دوره، حداقل مدرک دکترای حرفه ای عمومی یا لیسانس حوزه سلامت است. به دانش پذیران در انتهای دوره گواهینامه معتبر و قابل ترجمه از جهاد دانشگاهی مرکزی، با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعطا می شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۲۲۴۳۹۸۷۴ و ۰۹۱۰۰۶۰۶۵۰۱ و ۰۹۰۳۵۱۴۸۹۱۵ تماس حاصل نموده و یا به آدرس وبسایت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی رجوع نمایند.

منبع: