بهترین موسسه ثبت شرکت در تهران

موسسه ثبتا بهترین مرکز ثبت شرکت تایلند و بهترین موسسه ثبت شرکت استرالیا ، ثبت شرکت عراق ، ثبت شرکت کره جنوبی در کشور می باشد.

امروز قصد داریم به معرفی موسسه ثبتا بعنوان بهترین موسسه حقوقی ، بهترین مرکز ثبت شرکت تایلند و بهترین موسسه ثبت شرکت استرالیا  ، ثبت شرکت عراق ، ثبت شرکت کره جنوبی در کشور بپردازیم … ، با توجه به اهمیت این موضوع  امروز به سراغ یکی از بهترین موسسه مهاجرتی و امور ثبتی بین الملل در کشور رفته و به بررسی این موضوع میپردازیم.

موسسه حقوقی ، مهاجرتی و ثبتی sabtta

یکی از حوزه های فوق العاده تخصصی در دنیا میتوان به امور حقوقی ، مهاجرتی ، ثبتی در سطح بین الملل اشاره نمود ، موسسه بین المللی ثبتا بعنوان یکی از بهترین موسسات و با سابقه ترین مراکز امور ثبتی و حقوقی در کشور شناخته میشود که امروزه بالغ بر ۶۰ نمایندگی فعال در بیش از ۶۰ کشور داشته و بعنوان یکی از گسترده ترین شبکه های حقوقی بین المللی در دنیا بشمار می آید.

موسسه ثبتا از بدو تاسیس تا کنون توانسته بیش از ۲۰۰ هزار پرونده ثبتی و حقوقی و مهاجرتی به ثبت برساند ، این موسسه توانایی آن را داشته که بواسطه پشتوانه سوابق درخشان و قدمت ۳۰ ساله خود برترین خدمات را در حوزه امور حقوقی بین الملل ، امور ثبت شرکت خارجی ، اخذ ویزا ، امور سرمایه گذاری خارجی ، امور بورسیه شغلی و تحصیلی ، امور مهاجرت و اخذ اقامت و … ارائه نماید.

کلیه متقاضیان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانند به ادرس رسمی موسسه و یا نشانی اینترنتی sabtta.com مراجعه نمایند.