عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اقدامات اخیر وزارت بهداشت در انجام واکسیناسیون بسیار دلگرم کننده است

به گزارش طب اصیل عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اصفهان اظهار داشت: اقدامات اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در انجام واکسیناسیون بسیار دلگرم کننده است.
به گزارش طب اصیل به نقل از خبرگزاری ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهدی طغیانی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا اقتصاد کشورها همچون ایران تحت تاثیر این مساله قرار گرفته است و تا آن زمان که این مشکل رفع نشود، با مشکلات اقتصادی خصوصاً در بخش کسب وکارها و گردشگری مواجه هستیم و تا کرونا از بین نرود این مسائل هم وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر وزارت بهداشت در حوزه تزریق واکسن کرونا، گفت: واکسیناسیون بسیار منظم انجام شده که خود قابل قدردانی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: امیدواریم با رعایت فاصله گذاری و پروتکلهای بهداشتی توسط مردم، بتوانیم این بیماری را تحت کنترل درآوریم و زندگی مثل سابق شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در سفرهای استانی، مدیرانی که از نزدیک در جریان امور قرار می گیرند، می توانند با تغییرات فرایندی، سیاست گذاری هایی اعمال کنند تا مشکلات به بهترین وجه رفع گردد.
به گزارش طب اصیل به نقل از خبرگزاری ایرنا، تا حالا ۵۵ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۲۸ نفر دُز اول، ۴۱ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۲۳۷ نفر دُز دوم و ۳۹۸ هزار و ۸۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۴۶ دُز رسیده است.
منبع: