کلاس های دانشگاه بیرجند تا آخر بهمن غیرحضوری شد

به گزارش طب اصیل دانشگاه بیرجند در اطلاعیه ای اعلام نمود: با عنایت به اوج گیری کرونا تمامی کلاس های آموزشی این دانشگاه تا آخر بهمن ماه جاری به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار می گردد.
به گزارش طب اصیل به نقل از خبرگزاری ایرنا در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به اوج گیری ویروس کرونا (اُمیکرون) و مصوبه ستاد کرونای استان خراسان جنوبی، تمامی کلاس های آموزشی تا آخر بهمن ماه به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار می گردد.
این اطلاعیه می افزاید: همینطور همه جلسات دفاع از رساله کارشناسی ارشد و رساله دکترا تا آخر بهمن ماه غیرحضوری برگزار می شود.
براساس اطلاعیه دانشگاه بیرجند در انتها بهمن ماه نحوه ادامه حضوری و غیرحضوری بودن کلاس ها طی اطلاعیه ای از راه روابط عمومی و اطلاع رسانی این دانشگاه اعلام خواهد شد.
براساس آخرین رنگ بندی کرونایی کشور، شهرستان بیرجند هم از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داد و الان در خراسان جنوبی شهرستان های بیرجند و فردوس در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) قرار دارند.
هفت شهرستان این استان شامل سرایان، درمیان، سربیشه، نهبندان، قاینات، طبس و بشرویه در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان های خوسف و زیرکوه هم در وضعیت زرد (خطر متوسط) هستند.
همچنین برپایه مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا فعالیت تمامی مهدکودک ها و مدارس خراسان جنوبی در شهرستان های قرمز و نارنجی از روز گذشته به مدت ۲ هفته غیرحضوری است.

منبع: