رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد آمادگی بیمارستان صحرایی ایران در عرفات برای خدمت رسانی به حجاج

رئیس جمعیت هلال احمر همزمان با بازدید از مرکز درمانی هلال احمر در منطقه عرفات، اظهار داشت: عمده ترین مشکل زائرین در حج، گرمازدگی است که با نصب وسایل سرمایشی امیدواریم کمتر شاهد این مشکل در میان حجاج باشیم.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری تیم های حج و زیارت و عربستان با هلال احمر، اظهار نمود: با هماهنگی هایی که انجام دادیم به غیر از درمانگاه های مستقر و بیمارستان های عربستان، یک بیمارستان صحرایی در منطقه عرفات برای خدمات بیشتر به زائرین آماده شده است.
وی ادامه داد: تمام توان خویش را به کار خواهیم گرفت تا مشکلی برای زائرین به وجود نیاید. عمده ترین مشکل زائرین در حج، گرمازدگی است که با نصب وسایل سرمایشی امیدواریم کمتر شاهد این مشکل در میان حجاج باشیم.
ناصر حویزاوی مسئول دفتر نمایندگی حج و زیارت در عربستان هم در این دیدار، اظهار نمود: حضور و نظارت رئیس جمعیت هلال احمر در مناطق خدمات رسان به زائرین بیت الله الحرام را به فال نیک می گیریم، چونکه ایشان و تیم های حاضر در مراسم به خوبی درحال خدمت رسانی به هموطنان هستند و تابحال با تلاش شبانه روزی اعضای هلال احمر، مشکل خاصی نداشته ایم.
وی ادامه داد: از تمامی افراد حاضر در تیم های پزشکی و خدمات رسان بخصوص پزشکان متخصص، قدردانی می کنم چون که یکی از بهترین خدمات پزشکی سال جاری در حال انجام می باشد.
بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حویزاوی، اظهار داشت: سال جاری یکی از بهترین سالهای حضور حجاج در عربستان برای مراسم حج است و حجاج از عرضه خدمات راضی هستند.