وزیر بهداشت: پیش از دولت سیزدهم واکسن سیاسی شده بود

به گزارش طب اصیل، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: به رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن به یک مسئله سیاسی تبدیل گشته بود و عده ای آنرا به اف ای تی اف گره زده بودند.
به گزارش طب اصیل به نقل از خبرگزاری ایرنا از وبدا، بهرام عین اللهی اضافه کرد: پیش از شروع دولت فقط ۱۸ میلیون دز واکسن تزریق شده بود، زمانی که دولت روی کار آمد روزانه ۵۰ هزار مبتلا، ۸ هزار مریض بدحال و بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان ما جان خودرا از دست می دادند. مردم در خانه های خود قرنطینه و روحیه مردم بسیار بد و کسب وکارها تعطیل شده بود.
وی با اشاره به نخستین دیدار کابینه دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: نخستین تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در شروع دولت به ما مدیریت فوری مسئله کرونا و واکسیناسیون عمومی بود و ما این مهم را در دستور کار خود قرار دادیم.
وی با اشاره به نقش مساجد در ابتدای انقلاب و تربیت جوانان باانگیزه و انقلابی، اظهارداشت: ابتکار دولت برای سخنرانی وزرا در مساجد موجب شد سنتی فراموش شده با همتی که صورت گرفت، باردیگر احیا شود.
عین اللهی تصریح کرد: مساجد طبق فرمایش امام(ره) دارای نقش و اثرگذاری ویژه ای بوده و هستند؛ چونکه مسجد پایگاه ارتباطی مهمی بین مردم و دولت می باشد. دولت سیزدهم اقبال ویژه ای به مساجد دارد و مساجد همیشه سنگری مهم در انقلاب از شروع آن بوده و خواهد بود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد: مساجد باید محلی باشند که خدمتگزاران دولت در هر رده ای گزارش خودرا ارائه و از مردم برای اداره بهتر امور استمداد بطلبند.