۲۹ هموطن بر اثر کرونا فوت کردند

به گزارش طب اصیل، مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نمود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خویش را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۴۸ نفر رسید.
به گزارش طب اصیل به نقل از خبرگزاری ایرنا از وبدا، از روز گذشته تا امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۴۸ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۷۲ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۱۰ هزار و ۷۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.
۷۸۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۹۰۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۹ هزار و ۲۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۲۵۹ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۳۲۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۶۰۸ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۴۲ هزار و ۱۵۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
در حال حاضر هشت شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.