افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره با حضور وزیر بهداشت

طب اصیل: مرکزی پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر توره با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.
دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت ۱۷ آذرماه ۱۴۰۱ در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز تعدادی پروژه مناسب در استان افتتاح خواهد شد که در ابتدای امر، پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره به بهره برداری رسید.
وی اشاره کرد: این منطقه روزانه تردد خیلی از وسایل نقلیه را شاهد است و از خیرین که در ساخت این پایگاه اهتمام داشتند قدردانی می نماییم و با حداکثر قدرت از این خیرین نیز حمایت خواهیم داشت.
عین اللهی افزود: استان مرکزی از نظر مدیریت و اهتمام خیرین در ساخت پروژه های بهداشتی و درمانی ممتاز است.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند نیز به خبرنگاران اظهار داشت: این پایگاه خیرساز دارای وسعتی حدود ۱۰۲۵ مترمربع است و از سال قبل روند ساخت آن شروع شد.
مرتضی واعظ اضافه کرد: تجهیزات مورد نیاز این پایگاه توسط مرکز اورژانس استان برقرار شد و در گلوگاه غرب به شرق واقع شده است و ظرف یک ماه آتی مجهز به پایگاه اتوبوس اورژانس هم خواهد شد. پد هوایی این مجموعه نیز با هزینه ای بیش از ۵۰ میلیون تومان توسط شهرداری توره به وجود آمده که توسط وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.
وی افزود: این پد هوایی بعد از پد هوایی مهاجران و شهر هندودر، سومین پد هوایی شهرستان شازند بشمار می رود.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا؛ وزیر بهداشت از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی توره شهر توره نیز بازدید نمود. وی در بدو ورود به استان مرکزی با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز دیدار نمود.

منبع: