مدیر روابط عمومی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد جزئیات درگیری و گروگان گیری یک بیمار زندانی در بیمارستان گلستان اهواز

به گزارش طب اصیل، خوزستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد درگیری یک مرد زندانی بستری و مبادرت به گروگان گرفتن سه نفر از کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز توضیحاتی عرضه داد.

علیرضا نجفی در مورد ماجرای گروگان گیری کادر درمان بوسیله ی یک بیمار زندانی در بیمارستان گلستان اهواز اظهار نمود: بامداد امروز (۲۶ فروردین ماه) یک بیمار زندانی مبتلا به اختلال شخصیت که در اورژانس اعصاب و روان بیمارستان گلستان اهواز بستری بود، با شکستن شیشه پنجره و استفاده از آن بعنوان سلاح، مبادرت به ضرب و جرح و متعاقب آن گروگان گیری دو زن دانشجوی پرستاری و یک زن رزیدنت روانپزشکی در یکی از اتاق های این بخش کرد.

به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: به دنبال این حادثه نیروهای حراست بیمارستان گلستان فوراً در محل حاضر شدند و با دخالت و سرعت، دو تن از گروگان ها آزاد شدند اما یکی از دانشجویان پرستاری هنوز در این اتاق و در معرض صدمه بود. این عملیات منجر به وارد شدن صدمه به مسئول انتظامات و یکی از نگهبانان هم شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: بعد از آزادی دو تن از گروگان ها، مدیر بیمارستان در محل حاضر شد و با مذاکره و روانکاوی این بیمار، او را به آزاد کردن آخرین گروگان ترغیب کرد و در نهایت دانشجوی پرستاری هم در کمال صحت و سلامت از این حادثه آزاد شد.

وی بیان نمود: حال عمومی دو نیروی حراست که در جریان این گروگان گیری، صدمه دیده بودند هم خوب است.