پاهای خویش را در فویل آلمینیوم بپیچید نتیجه عجیب است!

به گزارش طب اصیل، خیلی از مردم از فویل آلمینیومی در آشپزخانه استفاده می نمایند، اما خیلی از افراد به فکر استفاده از آن برای پوشاندن اعضای بدن نیستند. امکان دارد ایده عجیبی به نظر برسد، اما به نظر می آید که فویل آلومینیومی یک محصول عالی برای بیماری های روزمره شما است.
به گزارش خبرگزاری طب اصیل، پیچیدن اعضای بدن در فویل آلومینیومی می تواند مزایا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد. بعنوان مثال، برای رفع خستگی عالی است، مفاصل درد را تسکین می دهد، درد ناشی از سوختگی را تسکین می دهد و حتی میتوان از آن برای درمان سرماخوردگی بهره برد.
فویل آلومینیومی دارای مقدار شگفت انگیزی از کاربردهای مفید می باشد که شاید تاکنون به آن فکر نکرده باشید.

علاوه بر این که پیچیدن پا در آلمینیوم برای سلامتی مفید می باشد، از آن می توانید بعنوان قیف استفاده کنید؛ با تا کردن مقداری فویل آلومینیومی می توانید به سادگی قیفی برای خود درست کنید که نشتی نداشته باشد و همینطور اگر احتیاج به اتو کردن لباس دارید اما زمان کافی برای این کار ندارید، فویل آلومینیومی بهترین چاره است. یک لباس را دور یک تکه فویل تا بزنید و سپس اتو کنید. به علت فویل، لباس از هر دو طرف به صورت همزمان اتو می شود. خیلی سریعتر کارتان تمام می شود!
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
بیشتر بخوانید: بطری آب پلاستیکی اینجا به کار آید!/ عکس آمریکا ۱۶۳ میلیون دلار دیگر برای این جنگنده هزینه می کند/ عکس ۲۲۷۲۲۷

منبع: