سازمان جهانی بهداشت: سبک زندگی در جهان تا تولید واکسن کرونا تغییر می کند

به گزارش طب اصیل سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام نمود: تا زمانیکه واکسن کووید۱۹ تولید شود، مردم جهان با تغییر قابل توجهی در سبک زندگی مواجه خواهند بود.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، دکتر “مایک رایان” مدیر اجرایی برنامه فوریت های پزشکی سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: زندگی مردم سراسر جهان با تغییر قابل توجهی مواجه خواهد تا زمانیکه واکسن بیماری کووید۱۹ تولید شود.
وی ادامه داد: راهی وجود دارد اما باید همیشه هوشیار بود و امکان دارد نیاز باشد تا تغییر قابل توجهی در شیوه زندگی خود داشته باشیم تا زمانیکه به یک واکسن یا روشی درمان موثر برای مقابله با این بیماری دست پیدا نماییم.
مدیر اجرایی برنامه فوریت های پزشکی سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: خیلی از کشورها برای بازگشایی و عادی ساختن جریان زندگی به صبر و همکاری و تلاش شهروندان خود احتیاج دارند چون که ادامه این شرایط از نظر روانی، اقتصادی و اجتماعی برای خیلی از مردم دشوار می باشد.
به گزارش شبکه خبری سی ان ان، به قول وی راه های آخر دادن به این وضعیت می تواند بازگشایی محدود مدارس و مراکز تجاری و رعایت اقدامات مراقبتی در مناطقی با میزان تراکم بالا باشد.