دستگیری فروشنده انسولین های تقلبی در تهران

به گزارش طب اصیل رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که مبادرت به فروش انسولین های تقلبی در فضای مجازی کرده بود، اطلاع داد.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در حاشیه دستگیری این فرد اظهار داشت: مدتی قبل فردی به پلیس فتای تهران بزرگ رجوع و اعلام نمود که باتوجه به نیاز مادرش به تهیه انسولین، مبادرت به جستجو برای تهیه آن در فضای مجازی کرده و در جریان آن با فرد ناشناس که خویش را از وارد کنندگان این دارو معرفی کرده بود، آشنا شده است. شاکی بعد از صحبت اولیه با این فرد مبلغ پنجاه میلیون ریال را حسابش واریز کرده و این فرد هم مدتی بعد مبادرت به ارسال داروی سفارش داده شده به آدرس شاکی کرده است.
وی با اشاره به اینکه شاکی در هنگام تزریق انسولین ها متوجه تقلبی و تاریخ مصرف گذشته بودن آن شده است، اظهار داشت: با دریافت این اطلاعات کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خویش را شروع کرده و با استفاده از روش های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و بعد از دریافت دستور قضایی در عمملیاتی در غرب تهران دستگیر کردند.
گودرزی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل بیشتر از ۲۰۰ قلم انسولین غیرقابل استفاده کشف وضبط شد، اظهار داشت: همینطور در تحقیقات ماموران مشخص شد متهم با جعل هویت افراد مختلف در عرصه پزشکی در فضای مجازی مبادرت به فروش داروهای فاسد و غیرقابل استفاده تحت عنوان انسولین کرده است.
به قول رئیس پلیس فتای تهران بزرگ برای متهم دستگیر شده پرونده ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: