توضیح هلال احمردرباره محموله ۲میلیون دزی واکسن کرونا

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره محموله واکسن کرونا که بامداد امروز وارد کشور شد، توضیح داد و اظهار داشت: به سبب محدودیت حمل بار، پرواز بامداد امروز یک میلیون دوز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله نیز با پروازی دیگر به کشور خواهد رسید.
محمد حسن قوسیان مقدم در گفت و گو با ایسنا، درباره میزان محموله واکسن کرونای وارد شده توسط این مجموعه در بامداد امروز، اظهار داشت: آخرین محموله واکسن کرونای خریداری و تحویل گرفته شده از طرف جمعیت هلال احمر ۲ میلیون دُز است اما به سبب محدودیت های پروازی بامداد امروز فقط یک میلیون دُز آن به دستمان رسید و مابقی محموله هم با پروازی دیگر از کشور مبداء به ایران خواهد رسید.
وی با تاکید بر این که علت تفاوت در میزان خرید محموله و آنچه که بامداد امروز به کشور رسیده است تنها محدودیت میزان حمل بار در پرواز است، اظهار نمود: وزارت بهداشت نیز تا حالا محموله های ۱۰۰ هزار دُزی واکسن وارد کرده است و ما یک میلیون دُز واکسن وارد کردیم، یعنی ۱۰ برابر محموله ای که هربار وارد می کنند.
وی اشاره کرد: بدین سبب به سبب محدودیت حمل بار، پرواز بامداد امروز یک میلیون دُز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله هم در گمرک تحویل ما آماده است تا با پروازی دیگر به کشور برسد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر اظهار داشت: ما درگیر ادامه خریدها هستیم و فعلا نمی توانیم جزییات بیشتری از نوع خرید، کشوری که خریداری کردیم و… ارائه دهیم.