دستگیری ضارب مامور بهداشت تنگستانی

به گزارش طب اصیل بوشهر فرمانده انتظامی تنگستان اظهار داشت: فردی که کارشناس مرکز بهداشت این شهرستان را به دلیل تذکر کرونایی مورد ضرب و شتم قرار داده بود، دستگیر شد.
سرهنگ کارآگاه حسین خواجه ضمن اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، اظهار نمود: برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان و با هدف تذکر و اخطار به واحدهای صنفی که اصول بهداشتی را رعایت نمی کنند، تیمی متشکل از نماینده اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان این مأموریت را در شهر اهرم به عهده داشتند که هنگام انجام وظیفه و تذکر به متصدی یک واحد صنفی که به شیوه نامه های بهداشتی توجه نکرده بود، شاگرد این واحد متخلف بعد از مشاجره لفظی با کارشناس بهداشت و مصدوم کردن او از ناحیه صورت، از محل حادثه فرار می کند.
وی ادامه داد: بمحض تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ و گزارش موضوع، گروهی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و بعد از گرفتن مجوز قضائی در کمترین زمان ممکن، فرد ضارب شناسایی، دستگیر و به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی ارائه شد. همینطور واحد صنفی یاد شده هم تا اطلاع ثانوی مهروموم شد.
رئیس پلیس شهرستان تنگستان با سفارش به مردم بخصوص صاحبان اصناف و کسبه برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: فقط با همکاری مردم و تلاشهای مسؤلان میتوان با کرونا مبارزه کرد و انتظار است تا زمان اجرای کامل واکسیناسیون عمومی، شیوه نامه‎ های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا که سبب ارتقاء سلامت عمومی می شود مانند ماه های اخیر رعایت شود.
سرهنگ خواجه بیان نمود: پلیس هم در این حوزه در کنار مردم و سایر دستگاههای مسئول به صورت شبانه روزی حضور دارد و با کسانی که به هر نحو به ماموران ادارات مبارزه کننده با کرونا و مدافعان سلامت، توهین کنند یا در کار آنها خللی وارد کنند، برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد نمود.

منبع: