باز کردن قفل گوشی اندروید

شما فقط نیاز به یک حساب Google برای تنظیم این در تلفن خود دارید و سپس می توانید از هر دستگاه آنلاین دیگر برای ردیابی تلفن دزدیده شده یا گم شده خود یا حتی پاک کردن تمام داده های موجود در آن استفاده کنید.

Androidدارای ابزاری است که به شما کمک می کند تلفن سرقتی یا سرقت شده خود را از راه دور پیدا کرده و پاک کنید. معمولاً تلفن ها از طریق گذرواژه یا اثر انگشت یا الگوها به منظور حفظ امنیت قفل می شوند ، اما به موقعیتی فکر کنید که تلفن شما به سرقت می رود یا شخصی سعی می کند در آن دخالت کند. فقط با اجازه دادن به Android Device Manager (ADM) می توانید قفل تلفن Android خود را باز کنید ، همه ترس ها و نگرانی های خود را کنار بگذارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ADM را در تلفن خود فعال کنید. ADM قادر است قفل تلفن شما را در مدت زمان کمی باز کند ، بنابراین شما را از همه مشکلات نجات می دهد.

برای بعضی از کارای تخصصی نیاز به آموزش تعمیرات موبایل  است  ولی در این مورد اگر به طور اتفاقی رمز عبور را فراموش کرده اید ، ADM می تواند قفل رمز عبور/تلفن رمزگذاری شده شما را باز کند. کل روش ساده است زیرا شما فقط نیاز به یک حساب Google برای تنظیم این در تلفن خود دارید و سپس می توانید از هر دستگاه آنلاین دیگر برای ردیابی تلفن دزدیده شده یا گم شده خود یا حتی پاک کردن تمام داده های موجود در آن استفاده کنید.

 

Android Device Manager Remove Lock را حذف کنید

در حال حاضر یک نوع امنیت صفحه قفل در تلفن هوشمند خود به منظور جلوگیری از بررسی تصاویر یا پیام های خصوصی دوستان یا غریبه ها ضروری شده است. این نیز مهم است زیرا شما واقعاً نمی خواهید کسی که جرات دارد تلفن شما را بدزدد به تصاویر ، ایمیل ها یا سایر داده های حساس شما دسترسی کامل داشته باشد. با این حال ، موقعیتی را تصور کنید که در آن شما کسی هستید که نمی توانید به تلفن شما دسترسی پیدا کنید. احتمالاً می توانید پین یا الگوی خود را فراموش کرده باشید. همچنین ممکن است سناریویی وجود داشته باشد که در آن شخصی با تنظیم الگوی صفحه قفل با شما شوخی کرده و شما را مجبور به مبارزه با آن کند.

شما همیشه می توانید این مشکلات را حل کرده و حتی از آنها جلوگیری کنید بدون این که گوشی خود را به دیوار بکوبید به دلیل سرخوردگی کامل. تنها چیزی که نیاز دارید این است که قبل از اینکه تلفن خود را قفل کرده اید ، ADM را در تلفن خود فعال کنید.

 

فعال کردن ADM یک فرایند بسیار آسان است. باید در رایانه خود به google.com/android/devicemanager بروید و لیست دستگاههایی را که قبلاً به حساب Google شما متصل شده اند جستجو کنید. پس از ورود به آنجا ، می توانید به راحتی اعلانی را به تلفن مورد نظر خود ارسال کنید تا برنامه رمز عبور از راه دور را فعال کرده و آن را پاک کنید.

 

ADM با مجموعه ای از ویژگی ها در دسترس است که به شما امکان می دهد قفل تلفن Android خود را نیز باز کنید. علاوه بر اینکه به شما در یافتن دستگاه خود کمک می کند ، همچنین به شما کمک می کند تا آن را زنگ بزنید ، قفل کنید و در صورت سرقت یا گم شدن تلفن ، همه داده ها را نیز پاک و پاک کنید. پس از ورود به وب سایت ADM از رایانه خود ، می توانید پس از قرارگیری تلفن خود از همه این گزینه ها استفاده کنید. همیشه باید دستگاه خود را در صورت سرقت یا گم شدن توسط ADM قفل کنید تا تلفن شما به طور موثر ایمن شود.

Android Device Manager قادر است قفل تلفن شما را تنها در شرایط خاصی باز کند.

ابتدا ADM باید قبل از گم شدن ، سرقت و غیره در تلفن شما فعال شود.

 

در مرحله دوم ، گزینه GPS باید روشن باشد تا بتوانید تلفن خود را با کمک ADM ردیابی کنید.

ثالثاً ، دستگاهی که برای ADM از آن استفاده می کنید ، باید به اینترنت یا Wi-Fi متصل باشد تا بتوانید به حساب Google خود وارد شوید.

در نهایت ، ADM برای همه نسخه های Android سازگار نیست. در حال حاضر ، فقط با دستگاه های دارای Android نسخه ۴.۴ و بالاتر سازگار است ، بنابراین تلفن شما باید در این دسته قرار گیرد تا ADM کار کند.

چگونه قفل دستگاه Android خود را با استفاده از مدیر دستگاه Android باز کنید

روش گام به گام برای باز کردن قفل تلفن خود با استفاده از ADM:

مرحله ۱. در رایانه یا هر تلفن همراه دیگر به google.com/android/devicemanager مراجعه کنید

مرحله ۲. با کمک اطلاعات ورود به سیستم Google خود که در تلفن قفل شده خود استفاده کرده اید نیز وارد شوید.

مرحله ۳. در رابط ADM ، دستگاهی را که می خواهید قفل آن را باز کنید انتخاب کنید و سپس "Lock" را انتخاب کنید.

مرحله ۴. یک گذرواژه موقت وارد کنید و دوباره روی "Lock" کلیک کنید.

مرحله ۵. اگر مرحله قبل موفقیت آمیز بود ، می توانید تأییدیه را در زیر کادر با دکمه ها – Ring، Lock and Erase مشاهده کنید.

مرحله ۶. اکنون می توانید فیلد رمز عبور را در صفحه تلفن خود مشاهده کنید. برای باز کردن قفل تلفن خود ، گذرواژه موقت وارد کنید.

مرحله ۷. از تنظیمات صفحه قفل گوشی خود دیدن کرده و رمز موقت را غیرفعال کنید.

 

آروم باش!! مدیر دستگاه Android قفل تلفن شما را با موفقیت باز کرد.

بیایید نگاهی به نحوه فعال کردن مدیریت دستگاه Android در تلفن خود بیندازیم:

از نظر فنی ، هر گوشی دارای سیستم عامل Android 4.4 KitKat و بالاتر با ADM سازگار است ، اما به طور پیش فرض کار نمی کند ، زیرا برای استفاده از آن باید برخی تغییرات اولیه را انجام دهید. به عبارت دیگر ، ابتدا باید ADM را فعال کنید ، اگر قبلاً آن را انجام نداده اید. این امر با مراحل زیر قابل دستیابی است:

روشن کردن دسترسی به مکان: به تنظیمات> موقعیت مکانی بروید ، سپس ضامن را روشن کنید. اطمینان حاصل کنید که دقت "بالا" را انتخاب کرده اید ، زیرا این امر برای پیدا کردن مکان تلفن شما به روش دقیق بهترین است.

فعال کردن تنظیمات امنیتی: به تنظیمات> Google> امنیت بروید و گزینه "Remoteely this device" را روشن کنید. این به ADM اجازه می دهد تا موقعیت تلفن شما را مشاهده کند. پس از انجام این کار ، باید گزینه "Allow remove lock and erase" را فعال کنید. این مورد در مواردی که می خواهید تلفن خود را کاملاً پاک کنید یا تلفن خود را گم کنید بسیار مفید است.

مدیر را فعال کنید: به https://www.google.com/android/devicemanager بروید. با استفاده از اعتبارنامه Google خود ، با امتحان ویژگی مکان به حساب خود وارد شوید و آن را آزمایش کنید.

برای به دست آوردن کارکرد باز کردن قفل مدیر دستگاه Google از جمله سایر ویژگی ها ، باید اطمینان حاصل کنید که GPS روشن است و اتصال اینترنت فعال دارید ، چه از طریق داده یا Wi-Fi. همیشه سیستم عامل را به خاطر بسپارید: اگر اندروید ۴.۴ یا بالاتر نیست ، این ویژگی پشتیبانی نمی شود!

آموزشگاه فنی پایتخت برگزار کننده دوره های آموزش تعمیرات موبایل به صورت تخصصی و دارای مدرک معتبر فنی می باشد