بیمارستان جدید بشرویه آماده نصب تجهیزات است

فرماندار بشرویه اظهار داشت: عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه به اتمام رسید و منتظر تحویل موقت بیمارستان توسط پیمانکار هستیم.
علی شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: در ادامه محوطه سازی بیمارستان هم صورت خواهد گرفت ولی تابحال نصب تاسیسات و تجهیزات انجام نشده است.
وی اظهار داشت: درباره تأمین تجهیزات بیمارستان جدید بشرویه با پیگیری ها از استان و مرکز کشور، به ما قول داده شده که تجهیزات بیمارستان به صورت کامل توسط وزارت بهداشت تامین گردد.
فرماندار بشرویه درباره زمان قطعی افتتاح بیمارستان اظهار داشت: زمان دقیق افتتاح به تحویل موقت ساختمان توسط پیمانکار بستگی دارد البته باید محوطه سازی هم توسط پیمانکار دیگری صورت گیرد و در مجموع افتتاح به دهه فجر سال جاری نخواهد رسید.
وی عنوان کرد: بیمارستان شفا بشرویه هم اکنون فعال است و عملیات اجرایی بیمارستان جدید هم از سال ۱۳۹۱ شروع شد که تابحال در زمینه راه اندازی آن حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
شفیعی اضافه کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه قرار بود سال جاری به بهره برداری برسد که به علت شیوع کرونا و مشکلات به وجود آمده تکمیل این طرح مدتی به تاخیر افتاد.
وی همینطور اظهار داشت: ورودی های شهر بشرویه از سمت طبس و هم از سمت فردوس فاقد دوبانده سازی است اما با مساعدت مدیرکل راه و شهرسازی هم اکنون زیرسازی ورودی بشرویه به سمت شهرستان طبس به طول سه کیلومتر انجام شده است.
فرماندار بشرویه بیان نمود: مجوز کمیسیون ماده ۲۳ هم برای راه اندازی باند دوم مسیر بشرویه به سه راهی شهید زارع درحال پیگیری است که راه اندازی این راه جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی است.
استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری بیرجند است.