نماینده مجلس: ۲۱۰میلیارد ریال اعتبار مصوب سفر دولت به بیمارستان گالیکش تخصیص یافت

به گزارش طب اصیل ایرنا- نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مبلغ ۲۱۰ میلیاردریال از هزار و ۵۰۰ میلیاردریال اعتبار مصوب سفر ۱۳ اسفند سال قبل دولت به گلستان برای تکمیل بیمارستان ۹۱ تختخوابی در حال ساخت گالیکش تخصیص یافت.
رضا آریانپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: اختصاص بودجه برای تکمیل بیمارستان ۹۱ تخت خوابی گالیکش بعنوان یکی از مطالبات مردم این شهرستان ۶۵ هزار نفری از رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت در مسافرت به گلستان بود که خوشبختانه در مصوبات سفر مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیاردریال برای آن پیش بینی شد.
وی اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده اولین مرحله اعتبار مصوب برای تکمیل بیمارستان در حال ساخت گالیکش روز گذشته مبلغ ۲۱۰ میلیاردریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به حساب شرکت مادر تخصصی ساخت بیمارستان های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شد.
آریانپور افزود: طی روزهای آینده این مبلغ در اختیار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و پیمانکار پروژه جهت ادامه کار ساخت بیمارستان ۹۱ تخت خوابی گالیکش قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملیات ساخت بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش از سال ۹۷ شروع شد و تا کنون فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص کامل اعتبارات پیش بینی شده برای تکمیل بیمارستان گالیکش در مسافرت رئیس جمهور، این پروژه موردنیاز مردم منطقه در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد.
شهرستان گالیکش حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و حدود ۷۰ پارچه آبادی سکونت دارند.
منبع: