مدیر دارالشفا مسجد جمکران خبر داد: درمان ۳۹۵ بیمار نیازمند در اردوی جهادی مشترک درمانی در دهه اول محرم

به گزارش طب اصیل قم مدیر دارالشفاء مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: نخستین اردوی جهادی مشترک درمانی برای رسیدگی به بیماران بی بضاعت منطقه جمکران، شهرقائم و دیگر نقاط حاشیه ای شهر در روزهای دهه اول محرم برگزار گردید.

دکتر بیگدلی مدیر دارالشفاء مسجد مقدس جمکران امروز هجدهم مرداد ماه طی سخنانی ضمن اشاره به این که نخستین اردوی جهادی مشترک درمانی برای رسیدگی به بیماران بی بضاعت منطقه جمکران، شهرقائم، امین آباد و دیگر نقاط حاشیه ای شهر در روزهای دهه اول محرم برگزار شد، اظهار نمود: این طرح با همکاری دارالشفاء حضرت مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران، گروه جهادی سفیران سلامت و خیرین سلامت در دو مرحله همزمان در دارالشفاء و منطقه امین آباد انجام شد.

وی ضمن اشاره به این که یکی از رسالت های مسجد مقدس جمکران دستگیری و پشتیبانی از افراد نیازمند است، ابراز کرد: در این اردوی جهادی طرح «لبخندهای مهدوی» هم به اجرا رسید که طی آن ۸۵ نفر از نیازمندان شناسایی شده با حضور در دندانپزشکی دارالشفاء مسجد مقدس جمکران توسط پزشکان گروه جهادی سفیران سلامت خدماتی همچون عکسبرداری، معاینه، جراحی، ترمیم و جرم گیری به آنان عرضه شد.

مدیر دارالشفاء مسجد مقدس جمکران ضمن اشاره به این که مواد و ملزومات پزشکی مورد نیاز برای اجرای این طرح توسط خیرین سلامت تأمین شده است، اظهار داشت: در این طرح ۳۱۰ نفر هم از بیماران داخلی، اطفال و زنان مورد درمان قرار گرفتند.

بیگدلی ضمن تقدیر از خیرین و اعضای گروه سفیران سلامت برای اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: درحال برنامه ریزی برای عرضه مسمتر این خدمات به بیماران نیازمند در دارالشفاء مسجد مقدس جمکران با همکاری گروههای جهادی و خیرین سلامت هستیم.

منبع: