تکمیل بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی در بهارستان تهران

طب اصیل: به گزارش طب اصیل، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در امور مشارکت های اجتماعی از تکمیل پروژه بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی در شهرستان بهارستان در استان تهران اطلاع داد و اظهار داشت: مرکز تولد بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان هم تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، دکتر سید رضا محسن زاده، اظهار داشت: مرکز تولد بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان بهارستان در وسعتی به متراژ ۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع و پنج طبقه ایجاد می شود.
وی با اعلان اینکه تجهیز کارگاه و گودبرداری پروژه مرکز تولد بیمارستان امام حسین(ع) انجام شده است، اضافه کرد: برمبنای تفاهم نامه امضاء شده با شرکت پیمانکار این پروژه تا مهر ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.
محسن زاده با اشاره به جمعیت حدود ۸۰۰ هزار نفری بهارستان، اظهار داشت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی حضرت ابوالفضل (ع) نیز که با هدف رفع نیاز درمانی شهروندان بهارستانی در سالهای قبل شروع شده بود، باتوجه به تفاهم نامه جدید و اصلاح نقشه ها در متراژ ۳۲ هزار مترمربع تکمیل می شود.
مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در امور مشارکت های اجتماعی، اشاره کرد: ساخت کامل این دو پروژه در شهرستان بهارستان هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که ان شاءالله با حمایت خیرین سلامت تامین می شود.
بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، وی اظهار داشت: حدود ۲۰پروژه نیمه تمام ساختمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران وجود دارد که در مدت یک سال قبل ۱۴ واحد آن تعیین تکلیف شدند و به زودی به سرانجام می رسند.