پرداخت قسمتی از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی

طب اصیل: طب اصیل: معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت قسمتی از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در هفته جاری و استمرار این پروسه تا تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات این مراکز آگاهی داد.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، جمیل حق پرست در این زمینه اظهار داشت: در مرحله نخست از پرداختی ها امروز و فردا بیش از ۳۰ هزار میلیاردریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت خواهد شد. در هفته پیش رو نیز با همکاری و مساعدت دولت و مجلس در حوزه پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی، پروسه پرداخت مطالبات تا تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات مراکز درمانی ادامه پیدا خواهدنمود.
وی ادامه داد: خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگان و بازنشستگان در دو بخش درمان مستقیم در مراکز درمانی ملکی سازمان و نیز درمان غیرمستقیم در قالب خرید خدمت از مراکز ارائه خدمات سلامت در بخش دولتی و خصوصی تامین و ارائه می شود که در بخش طرف قرارداد، سازمان تامین اجتماعی به عنوان اولین و عمده ترین خریدار خدمات درمانی در کشور با بیش از ۵۰ هزار پزشک و مرکز درمانی، دارویی و تشخیصی در سراسر کشور همکاری دارد.
حق پرست با قدردانی از تمامی پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان اضافه کرد: پرداخت بموقع مطالبات مراکز طرف قرارداد همیشه از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است و با وجود افزایش قابل توجه هزینه های سازمان که تنها بعد از اجرای افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح، ماهانه ۲۶۰۰ میلیارد تومان بالا رفته، در هفته جاری پرداخت بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی شامل دولتی و خصوصی را شروع کردیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در مرحله نخست از پرداختی ها امروز و فردا بیش از ۳۰ هزار میلیاردریال از مطالبات داروخانه ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت خواهد شد. در هفته پیش رو نیز با همکاری و مساعدت دولت و مجلس محترم در حوزه پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی، پروسه پرداخت مطالبات تا تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات مراکز درمانی ادامه پیدا خواهدنمود.

منبع: