در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد قدردانی رئیس جمهور از تلاش پرستاران در صیانت از جان مردم

به گزارش طب اصیل، رئیس جمهور ضمن اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا اظهار داشت: کارشناسان تنها راه جلوگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می دانند که انتظار می رود مردم بخصوص در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مساله توجه کافی داشته باشند.
به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با ابراز خرسندی از کاهش آمار ابتلاء و متوفیان این بیماری و بهبود وضعیت رنگ بندی کرونایی کشور بر تداوم آموزش و رعایت کامل ضوابط بهداشتی برای عبور ایمن از سویه های جدید بیماری تاکید کرد.
رئیس جمهور ضمن اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا اظهار داشت: کارشناسان تنها راه جلوگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می دانند که انتظار می رود مردم بخصوص در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مساله توجه کافی داشته باشند.
اتخاذ تدابیر لازم برای توسعه پوشش بیمه ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه داروها در سبد خانوار از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز بود.
رئیسی ضمن اشاره به نزدیک بودن روز پرستار، از زحمات پرستاران در خدمت رسانی به بیماران و صیانت از جان مردم بخصوص در روزهای شیوع بیماری کرونا قدردانی و بر تسریع در پرداخت معوقات تعرفه پرستاری تصریح کرد و آنرا قدردانی عملی از این قشر زحمتکش دانست.
در این جلسه همینطور با عنایت به برگزاری قریب الوقوع جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و تردد هموطنان و گردشگران بین ایران و قطر، بر لزوم انجام تست پی. سی.آر از مسافران در مبادی ورودی کشور در این ایام تاکید شد.

منبع: