معاون درمان سازمان تامین اجتماعی: خداوند افتخار نجات جان انسان ها را به دستان پزشکان هدیه کرده است

طب اصیل: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، روز پزشک را به تمامی پزشکان سراسر کشور به خصوص پزشکان شاغل در مراکز درمانی این سازمان، تبریک گفت.

به گزارش طب اصیل به نقل از ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در پیام دکتر مهدی درخشان آمده است: «فرا رسیدن اول شهریور ماه که به پاس خدمات حکیم فرزانه شیخ الرئیس ابوعلی سینا بعنوان روز پزشک نامگذاری شده و فرصت مناسبی است تا ضمن پاسداشت زحمات و تلاش این فیلسوف بزرگ، با خود عهد بندیم تا رسالت خویش را به بهترین وجه در سبد اخلاص گذاشته و نسبت به اعتلاء و ارتقای سلامت آحاد این کشور اهتمام ورزیم.

خداوند متعال را شاکریم که پزشکان را در زمره افرادی قرار داده که افتخار نجات جان انسانها را به دستان شفابخش آن ها هدیه کرده است. این افتخار از سویی مسئولیت همکاران محترم را بسیار سنگین می کند و از جانب دیگر دعای خیر بیماران انگیزه مضاعفی برای تداوم فعالیت است.

اینجانب به سهم خود ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران محترم پزشک در تمام نقاط کشور عزیزمان بویژه پزشکان فرهیخته و توانمند سازمان تامین اجتماعی، فرا رسیدن روز پزشک را به تمامی اعضای این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در سایه تعهد حرفه ای و سازمانی در شرایط خطیر فعلی علاوه بر ارتقای کیفیت درمان موجبات رضایتمندی مراجعین در سراسر کشور را فراهم آوریم.»