رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود: آزمایش کرونای ۳۰۶ نفر در شاهرود مثبت اعلام گردید

به گزارش طب اصیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مثبت شدن آزمایش کرونای ۳۰۶ نفر در شهرستان های شاهرود و میامی آگاهی داد و اظهار داشت: خیلی از افرادی که به سبب کرونا بستری بودند مرخص شده اند.

به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، رضا چمن ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی درباره آخرین آمار کرونا و وضعیت بستری شدگان در سطح شهرستان های شاهرود و میامی، توضیح داد: تابحال هزار و ۲۰۵ نفر با علایم عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به کرونا مراجعه سرپایی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود داشته و از این بین ۷۰۵ نفر بستری شدند.
وی با اعلان اینکه پاسخ آزمایش ۳۰۶ نفر در شاهرود و میامی نسبت به بیماری کرونا مثبت بوده است، اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد از آزمایش های ارسالی درباره کرونا مثبت شده اند که نشانگر نمونه گیری مناسب بر طبق استانداردها است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود میانگین سن مبتلایان به کرونا در شاهرود و میامی را ۵۹ سال دانست و اشاره کرد: ۵۵ درصد کرونایی های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مرد و ما بقی زن هستند.
چمن با اعلان اینکه ۲۳۰ کرونایی یعنی ۷۵ درصد مبتلایان در شاهرود و میامی تا کنون ترخیص شده اند، اظهار داشت: از شروع اسفند ماه تا کنون ۴۳ نفر در شاهرود و میامی فوت کرده اند که میانگین سنی آنها ۷۴ سال بوده است.

منبع: