سردارسلیمانی: بسیج در ۱۷۵ مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می دهد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیجیان در ۳۳۷ مرکز تجمعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در ۱۷۵ مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می دهند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی در جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: بخش های مختلفی در طرح شهید سلیمانی وجود دارد، بخشی از این طرح بر بیماریابی متمرکز است، علاوه بر این اقدامات درمانی مثل تأمین دستگاه ها و کپسول های اکسیژن یا کمک به تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران سرپایی و تأمین دارو و کمک به معیشت انجام می شود.
رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به خدمات بسیج در حوزه های واکسیناسیون عمومی اظهار داشت: بسیجیان در ۳۳۷ مرکز تجمعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در ۱۷۵ مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می دهند، ظرفیت ها موجود بسیج قابل توسعه و افزایش است و میتوان با تأمین واکسن ظرفیت تزریق واکسن را هم افزایش داد.
سلیمانی با اشاره به اینکه سپاه بنابر سفارش های فرمانده کل سپاه در بخش های مختلف فعالیتهای گسترده ای را برای خدمت رسانی به مردم در مقابله با کرونا انجام می دهد، اضافه کرد: اقدامات بسیج جدا از خدمات نیروی دریایی سپاه، نیروی هوافضا سپاه و نیروی زمینی و بیمارستان ها و درمانگاه های سپاه است.
سردار سلیمانی با تکیه بر این که همه مردم باید در شرایط استاندارد و با آرامش کامل واکسن خویش را دریافت نمایند، اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری هایی که در این زمان داشته ایم تجارب بسیار خوبی به دست آمده و مراکز خیلی خوب و مجهزی برای واکسیناسیون عمومی مردم بوجود آمده است.
جلسه بررسی روند اجرایی گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، و عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی عصر چهارشنبه در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.