تا پایان تعطیلات نوروز تست کرونا برای مسافران ورودی به فرودگاه امام مجانی شد

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: به دنبال مذاکره وزاری راه و بهداشت، تست pcr کووید ۱۹ برای مسافران ورودی به فرودگاه امام تا آخر سفرهای نوروزی در پایگاه بهداشت مرزی به صورت مجانی انجام می پذیرد.
به گزارش طب اصیل به نقل از خبرگزاری ایرنا، «محمد مهدی کربلائی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اقدامات ویژه این شرکت به منظور تسهیل در پذیرش و اعزام مسافر در جهت افزایش رضایتمندی مسافران در نوروز ۱۴۰۱ اطلاع داد.
وی اظهار داشت: با مذاکرات انجام گرفته و تماس مقام عالی وزارت راه و شهر سازی با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، افزایش ظرفیت زیرساخت و نیروی انسانی در پایگاه بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) امکان پذیر شد و تعداد نیروی انسانی متخصص در این پایگاه حدودا دو برابر افزوده شده است.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام با بیان این مطلب اضافه کرد: با مساعدت وزیر بهداشت انجام تست pcr کویید ۱۹ برای مسافران ورودی که به تشخیص کارشناسان احتیاج به انجام تست وجود دارد هم تا آخر سفرهای نوروزی، نیمه فروردین در پایگاه بهداشت مرزی به صورت مجانی انجام می پذیرد.
پیش از این به منظور انجام تست pcr هزینه و تعرفه مصوب آن از مسافران دریافت می شد.