مقایسه قیمت طراحی سایت تابان شهر و وبزی در ۱۴۰۱

به گزارش طب اصیل در ادامه مقایسه کامل و جامعی درباره ی قیمت طراحی سایت تابان شهر و وبزی انجام دادیم و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

به گزارش طب اصیل به نقل از مهر، آیا قیمت طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا کرده است، طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت به صرفه تر است یا توسط سایت سازهای آماده، مزایا و معایب هرکدام از آنها چیست؟ در ادامه این خبر به نقل از تیم “طراحی سایت شرکت تابان شهر” tabaneshahr.com و وبزی webzi.ir به پاسخ تمامی این سوالات پرتکرار طراحی سایت در ایران می پردازیم.
در سالهای اخیر میزان شرکتهای عرضه دهنده سایت سازها افزوده شده است که یکی از معروف ترین آنها شرکت وبزی است، اما همچنان خیلی از کارفرمایان روی به طراحی سایت حرفه ای توسط شرکتهای طراحی سایت می آورند. در جدول زیر می خواهیم تا یک نگاه کلی به تشابهات و تفاوت های طراحی سایت با سایت سازها و توسط شرکتهای طراحی سایت بپردازیم.
طراحی سایت توسط شرکت تابان شهر یا سایت ساز وبزی؟

قیمت سایت ساز وبزی ۱۴۰۱
استفاده از سایت ساز وبزی با وجود این که سهولت زیادی دارد اما معایب زیادی هم هم دارد. قیمت طراحی سایت توسط سایت ساز وبزی در نگاه اول ارزان تر از طراحی وبسایت توسط شرکت طراحی سایت و به صرفه تر است اما باید به این مورد توجه داشته باشیم که این پرداخت به صورت دوره ای است. همینطور قیمت سایت ساز ها بسته به امکانات و قابلیت هایی که به کاربران خود عرضه می دهند متفاوت می باشد. در پلن قیمتی وبزی برای سال ۱۴۰۱ تعداد چهار پکیج متفاوت از نظر امکانات قرار داده شده است. پکیج های سایت ساز وبزی در سال ۱۴۰۱ به این صورت است:
پکیج شرکتی: حداقل دوره پرداخت یکساله به مبلغ ۹۰۰ هزار تومان
پکیج تجاری: حداقل دوره پرداخت یکساله به مبلغ ۱.۱۷۶.۰۰۰ تومان
پکیج سازمانی: حداقل دوره پرداخت یکساله به مبلغ ۱.۸۸۴.۰۰۰ تومان
پکیج ویژه: حداقل دوره پرداخت یکساله به مبلغ ۴.۸۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت طراحی سایت تابان شهر ۱۴۰۱
شرکت طراحی سایت تابان شهر در سال ۱۴۰۱ توانست بدون هیچگونه افزایش قیمتی نسبت به سال ۱۴۰۰ به فعالیت خود ادامه دهد. یکی از دغدغه های این شرکت همواره رفع نیاز کارفرمایان با کمترین هزینه بوده است و همینطور در خبر (کمک تابان شهر به کسب و کارها در شرایط رکود) این شرکت با سابقه ای ۱۰ ساله در وب جزو پیشتازان این حوزه معرفی شده است. طراحی یک وبسایت در هر حوزه ای بوسیله ی یک شرکت طراحی سایت معتبر چه وردپرسی و یا اختصاصی از نظر اغلب افرادی که هر دو این تجربیات را دارا هستند بهتر از ساخت سایت توسط سایت سازها بوده است که یکی از اصلی ترین علل آن دائمی بودن هزینه های آن است. در ابتدای پروژه های وردپرسی تمام هزینه های شما برای ثبت دامنه و سرویس هاستینگ و قالب خود صرف می شود که البته می توانید از قالب های مجانی هم استفاده کنید اما چندان هم سفارش نمی گردد.
بنابراین هزینه های شما یکبار و برای همیشه می باشد. سایز هزینه های شما که بخش بزرگتری از هزینه ها را در بر می گیرد، هزینه طراحی سایت توسط شرکت و سایر امکانات فوق العاده ای است که شرکتهای طراحی سایت همچون شرکت تابان شهر به شما عرضه می دهند. در فهرست قیمت طراحی سایت تابان شهر امکانات زیادی به چشم می خورد که معمولاً بین ۴ یا ۳ پکیج تعبیه شده اند و از پلن پایه شروع می شوند و به پلن اقتثادی می رسند که دارای امکانات بیشتری است؛ سپس به پنل حرفه ای می رسند که تعداد کمی از فیچر ها را دارا نیست و در پایان به پکیج اختصاصی ختم می شوند که دارای تمامی امکانات امکان دارد. تعرفه طراحی سایت تابان شهر بسته به حوزه های مختلف متفاوت می باشد. به همین در نخستین قدم سوالی که تابان شهر از شما می کند این است که حوزه فعالیت شما کدام است؟ با پلسخ شما به این سؤال تابان شهر می تواند شما را به محصول مورد نظر خودتان برساند و فهرست قیمت آنرا به شما نمایش دهد. بعنوان مثال برای حوزه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی که جزو جوزه های پر طرفداری و گران قیمت طراحی سایت است پلن های ۴ تایی به شرح زیر نگارش شده اند:
پلن پایه: پکیج دائمی به مبلغ ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان با تمام امکانات موجو در پلن
پلن اقتصادی: پکیج دائمی به مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان با تمام امکانات موجو در پلن
پلن حرفه ای: پکیج دائمی به مبلغ ۱۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان با تمام امکانات موجو در پلن
پلن اختصاصی: پکیج دائمی به مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان با تمام امکانات موجو در پلن

البته این اختلاف قیمتی چشمگیر بین پلن های سایت ساز وبزی و شرکت طراحی سایت تابان شهر، به دلیل دائمی بودن پلن های تابان شهر و موقتی بودن هزینه سایت ساز ها است و همینطور نباید فراموش کرد که امکانات یک سایت وردپرسی خیلی بیشتر از سایت ساز های غیر قابل توسعه است. بعنوان مثال اگر از پکیج ویژه سایت ساز وبزی به مدت ۱۰ سال استفاده کنید و قیمت آن نی در طول این ۱۰ سال ثابت باشد، شما مبلغ ۴۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان بابت وبسایت خود هزینه کرده اید این در شرایطی است که تنها با ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان می توانید تا همیشه از یک وبسایت وردپرسی با قابلیت توسعه و امکانات نامحدود که مزیت های بی شماری نسبت به سایز ساز ها دارد استفاده کنید ازاین رو فقط هزینه ای که امروز می کنید را در نظر نگیرید.
نتیجه گیری
در جامعه طراحان سایت پاسخ این سوال که سایت ساز انتخاب نماییم یا طراحی سایت انجام دهیم؟ پاسخ همیشه مشخص بوده. درست است که با پیشرفت سیستم ها و تکنولوژی های متفاوت، سایت ساز ها هم توانسته اند استقبال خوبی را به دست بیاورند اما همیشه طراحی سایت وردپرسی توسط شرکتهای طراحی سایت طرفدار بیشتری داشته و دارد علت آن هم تمامی اطلاعاتی می باشد که چند خط بالاتر به شما داده شد. در مجموه سایت ساز ها سیستم هایی با سهولت بالا اما با امکانات محدود هستند که ماندگاری دائمی هم ندارند اما یک وبسایت وردپرسی همه چیز تمام می تواند بهترین انتخاب ما باشد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: