نظارت بر بازار محصولات خوراکی تشدید شد

به گزارش طب اصیل مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران از آغاز طرح تشدید نظارت بر زنجیره تولید و توزیع محصولات خوراکی و آشامیدنی در کشور اطلاع داد.
بهنام نیک منش در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: علیرغم اینکه وزارت بهداشت متولی بحث بهداشتی و درمانی است با همکاری صورت گرفته در سطح بازار نظارتمان را تشدید کرده ایم و با ابلاغیه ای به اتاق های اصناف سراسر کشور، طرح تشدید نظارت بر زنجیره تولید و توزیع محصولات خوراکی و نوشیدنی شروع شده است.
وی با اشاره به اینکه در این طرح از مبادی تولید تا خرده فروشی محصولات خوراکی و آشامیدنی تحت نظارت و تشدید بازرسی قرار می گیرند، تصریح کرد: بازرسان اتاق های اصناف با همکاری وزارت بهداشت، سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها و تعزیرات با گشت های مشترک رصد، کنترل و نظارت بر اقلام مواد خوراکی و آشامیدنی را انجام می دهند.
مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: در ابلاغیه صورت گرفته به اتاق های اصناف سراسر کشور قید شده که به تمام اتحادیه ها و صنوف تاکید کنند که اقلام عرضه شده بخصوص محصولات خوراکی و آشامیدنی را باید حتما از شرکت های پخش معتبر، رسمی و نام و نشان دار تهیه کنند.